دستگیری سارق حرفه ای خودرو در قم

۱۶م آذر ،

دستگیری سارق حرفه ای خودرو در قم

عصرخودرو : جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری سارق حرفه ای خودرو در استان خبر داد و گفت: متهم به ۱۵ فقره سرقت خودرو و قطعات داخل آن اعتراف کرد.

  به نقل از ایلنا، سرهنگ “رضا میرحیدری ” با اعلام خبر فوق، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت یک فقره خودرو در سطح شهر، بلافاصله با تشکیل تیم ویژه ای از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، تحقیقات گسترده و تخصصی در این زمینه آغاز شد.

وی ادامه داد: سارق پس از سرقت خودرو، در تماس با برادر شاکی جهت تحویل خودرو، پیشنهاد دریافت یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان وجه نقد می کند و برادر مالباخته بدون هماهنگی با مأموران آگاهی استان با پرداخت مبلغ چهارصد هزار تومان خودرو را تحویل که در ادامه سارق نیز از محل متواری می گردد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم افزود: مالباخته با دریافت خودرو و اعلام این خبر به ماموران، در نهایت کارآگاهان آگاهی با انجام یک سری تحقیقات پلیسی موفق شدند، مخفیگاه سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه، وی را دستگیر کنند.

سرهنگ ” میرحیدری ” با بیان اینکه سارق اهل یکی از استان های غربی کشور است و چند صباحی را در قم سکونت داشته گفت: در بازرسی از منزل وی تعداد بسیاری اموال مسروقه متعلق به خودرو های سرقتی ازقبیل مدارک، کارت سوخت و کارت خودرو کشف که در ادامه با استعلام سوابق نامبرده مشخص شد، دارای سابقه سرقت خودرو از استان مبداء نیز می باشد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم در ادامه اظهار داشت: با وجود دلایل و مدارک موجود، سارق چاره ای جز اعتراف نداشته و به ۱۵ فقره سرقت خودرو اعتراف کرد.

گفتنی است،در نهایت متهم موصوف، ضمن تحویل به مراجع قضایی استان با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

پنجشنبه ۱۶ آذر   ۱۰:۰

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.