دستگیری سارق مسلح بانک توسط مردم + عکس

۰۵خردادماه،

سارق ۵۴ ساله‌ هنگام سرقت مسلحانه از یک بانک در خیابان هرمزان شهرک قدس، توسط مشتریان بانک دستگیر و تحویل پلیس شد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس ، در ساعت ۱۴:۲۰ روز قبل از طریق مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰، دستگیری سارقی مسلح در بانک شعبه هرمزان به کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس اعلام شد.

با حضور مأموران کلانتری مشخص شد فردی به نام محمدرضا ۵۴ ساله توسط شهروندان و مشتریان بانک دستگیر شده است و یک قبضه اسلحه کمری به همراه ۱۰ گلوله جنگی نیز از وی کشف شده است.

با توجه به کشف اسلحه کمری و اعتراف صریح متهم به سرقت از بانک، پرونده مقدماتی با موضوع سرقت مسلحانه تشکیل و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

رئیس شعبه بانک در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: با صدای فریاد سارق متوجه حضورش در بانک شدیم؛ سارق پشت گیشه مراجعه و یک عدد ساک دستی سبز رنگ روی میز معاون شعبه قرار داد و با تهدید پرسنل اعلام کرد: هرچه پول دارید داخل ساک بریزید؛ بلافاصله پدال آژیر خطر را فشار دادم که به محض به صدا درآمدن صدای آژیر، سارق از بانک خارج و فرار کرد. با تعقیب دو نفر از مشتریان بانک، آنها موفق به دستگیری سارق شده و پس از دستگیری، سارق را به داخل بانک منتقل کردند.

یکی از مشتریان بانک نیز که در دستگیری سارق مشارکت داشت، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: سارق بعد از ورود به داخل بانک اسلحه‌اش را از زیر پیراهن خارج و با گذاشتن ساکِ برزنتی سبز رنگ بر روی میز معاون شعبه، درخواست پول کرد؛ بعد از تهدید کردن با اسلحه و درازکش کردن من بر روی زمین، سارق به محض شنیدن صدای آژیر خطر از بانک خارج شد که من به همراه یکی دیگر از مشتریان بانک به تعقیبش رفته و نهایتاً سارق را در فاصله ۱۰۰ متری بانک دستگیر کردیم.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، در ادامه گفت: با توجه به اظهارات کارکنان، مشتریان بانک و بررسی تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته داخل بانک که صحنه سرقت را از زوایای مختلف ثبت کرده بودند، متهم صراحتاً به سرقت از بانک اعتراف کرد.

وی گفت: با انجام تحقیقات اولیه از سوی کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی و اعتراف صریح متهم در خصوص اقدام به سرقت مسلحانه، قرار قانونی از سوی مقام قضایی صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. کاوه:

    کووووعکس؟؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.