دستگیری سه اراذل به جرم تخریب اموال و عربده کشی

به گزارش خبرگزاری مهر،سرهنگ علیرضا محرابی ضمن اشاره به دستگیری سه تن از همدستان یک شرور که با ایجاد درگیری اقدام به عربده کشی و تخریب اموال خصوصی و عمومی کرده بودند، گفت:”در پی وقوع درگیری دسته جمعی، تخریب، عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت در پانزدهم خرداد  توسط چند نفر اراذل و اوباش، اقدامات ماموران پلیس آغاز و موفق شدند با انجام تحقیقات فنی سرکرده این باند شرارت را شناسایی و دستگیر کنند.

وی افزود:این فرد که “امیر” نام داشت توسط ماموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر دستگیر شد اما با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع و جو روانی ایجاد شده در محدوده فعالیت این مجرمان، پرونده به همراه متهم دستگیر شده به پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل شد تا دیگر همدستان این فرد نیز شناسایی و دستگیر شوند.

سرهنگ محرابی عنوان داشت:طی ۲۴ ساعتپرونده  متهم پس از کسب تکلیف و ارشاد قضایی به شعبه اول دادسرای اوین ارسال و دستور دستگیری سایر متهمان متواری به این به این پایگاه صادر و ماموران عملیات پایگاه هشتم پلیس امنیت پس از بازجویی فنی و انجام تحقیقات فنی موفق شدند محل دقیق اختفای متهمان متواری را شناسایی و برای دستگیری آنها اقدام کنند.

رئیس پلیس امنیت تهران اضافه کرد:این اقدامات ادامه داشت تا اینکه شب گذشته یک هفته بعد از وقوع حادثه طی یک عملیات طرح ریزی شده و غافلگیرانه پس از مسدود کردن  راه های فرار متهمان، سه تن از همدستان متهم اصلی پرونده که در درگیری و شرارت هفته پیش حضور داشتند، دستگیر و برای تحقیقات و بازجویی به پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت منتقل شدند.

گفتنی است متهمان پس از انتقال به کلانتری در بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر شرارت، درگیری، ایجاد رعب و وحشت و تخریب اموال خصوصی و عمومی اعتراف و پس از تکمیل پرونده به دادسرا منتقل شدند.


 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.