دستگیری سه شرور با کمک دوربین های مداربسته یک قهوه خانه

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ خبر داد

سرهنگ محرابی از دستگیری سه تن از اراذل و اوباش سطح سه در منطقه فلاح، خبر داد و گفت: پلیس با کمک دوربین مداربسته یک قهوه خانه موفق به شناسایی و دستگیری متهمان شد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، سرهنگ علیرضا محرابی، رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، ضمن اشاره به دستگیری سه تن از اراذل و اوباش سطح سه در منطقه فلاح، گفت: پلیس با کمک دوربین مداربسته یک قهوه خانه موفق به شناسایی و دستگیری متهمان شد.

وی ادامه داد: با شکایت شهروندان ساکن محدوده فلاح در خصوص شرارت ها مستانه و مسلحانه سه تن از اراذل و اوباش در قهوه خانه ای در میدان ابوذر، اقدامات ماموران کلانتری و پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ برای دستگیری متهمان پرونده آغاز شد.

سرهنگ محرابی عنوان داشت: با حضور ماموران در محل طی یک عملیات پلیسی دو تن از اشرار حاضر در درگیری و شرارت، به نام های “بهمن” و “رضا” شناسایی و بازداشت شدند اما یکی از این افراد که “حسن” نام داشت پیش از رسیدن ماموران به محل متواری شده بود که دستگیری این متهم نیز در دستور کار ماموران قرار گرفت.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ افزود: هر دو متهم دستگیر شده در این عملیات که با هم برادر بودند، پس از انتقال به پایگاه پلیس امنیت و بازجویی در خصوص اتهاماتشان، به جرایم خود مبنی بر ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان، عربده کشی، حمل سلاح سرد و درگیری اعتراف و پس از طی مراحل قانونی به مرجع قضایی منتقل شدند.

سرهنگ محرابی عنوان داشت: تعقیب متهم سوم پرونده در جریان بود، تا اینکه در بررسی فیلم های ضبط شده توسط دوربین های مداربسته نصب شده در قهوه خانه مورد بازبینی پلیس قرار گرفت و پس از جمع آوری مستندات و مدارک پرونده به مرجع قضایی ارجاع و پس از دریافت حکم تعقیب و دستگیری متهم، او نیز تحت تعقیب قرار گرفت تا اینکه محل اختفای وی شناسایی و ماموران برای دستگیری متهم به جاده ساوی اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی در پایان اضافه کرد: با دستگیری متهم محل اختفای وی مورد بازرسی قرار گرفت که طی آن یک عدد گاز اشک آور، چندین قبضه سلاح سرد و تعدادی اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

گفتنی است؛ متهمان پس از اعتراف به جرایم خود در پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ برای ادامه سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.