دستگیری شرور مسلح در فراشبند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ایسنا

hemmat khahi-1-204.jpg

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری یک شرور مسلح در شهرستان فراشبند خبر داد.

به گزارش تفسیری سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه فارس، سرهنگ محمدی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی محل اختفای این شرور فراری را شناسایی نمودند.

وی ادامه‌داد: متهم پس از رویت ماموران اقدام به تیراندازی نموده و سبب ایجاد رعب و وحشت در میان اهالی شد که ماموران با رعایت‌کردن اصول حفاظتی اقدام به تیراندازی به سوی این متهم فراری نمودند.

محمدی گفت: ماموران پس از مدتی متهم به هویت «ه- ش» را دستگیر نموده و از وی یک قبضه اسلحه کلاش تاشو، یک قبضه اسلحه‌کمری، مهمات مربوطه و یک دستگاه تلفن‌همراه کشف و ضبط نمایند.

وی با اشاره به رضایت شهروندان از دستگیری این شرور و تقدیر و تشکر آنان از پلیس افزود: انجام این ماموریت با همکاری شهروندان صورت گرفته و باید از شهروندان به سبب همکاری مطلوب با پلیس در انجام ماموریت‌های محوله تشکر نمود.

معاون هماهنگ نماینده فرمانده انتظامی استان فارس خاطرنشان نمود: شهروندان می‌توانند هر گونه خبرها و اطلاعات انتظامی خود را به نزدیکترین محل انتظامی یا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند و خادمان ملت در فرمانده انتظامی استان فارس با مخلان نظم و امنیت مردم به صورت جدی و مقتدرانه برخورد خواهند نمود.

انتهای پیام


ایسنا

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. محمدجواد:

    سلام منظورتان همین ۴ جوانی که کشتند میگید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.