دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی

۳۱فروردین۱۳،

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: فردی که اقدام به برداشت غیر مجاز از یک حساب بانکی در اراک کرده بود، در اقدام سریع پلیس فتای استان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، مصطفی نوروزی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان اراکی مبنی بر برداشت غیرمجاز مبلغ ۳۰ میلیون ریال از حساب بانکی وی، مراتب در دستور کار این پلیس قرار گرفت و تحقیقات توسط کارشناسان و کارآگاهان این پلیس برای شناسایی متهم آغاز شد.

وی تصریح کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد، متهم برای انجام برداشت و خریدهای اینترنتی غیرمجاز در یکی از کافی‌نت‌های شهرستان اراک حاضر و اقدام به سرقت اطلاعات حساب مال باخته کرده است.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: با بهره‌گیری از دانش و تخصص کارشناسان پلیس فتای استان و در تحقیقات صورت گرفته، متهم شناسایی و طی هماهنگی با دستگاه قضایی دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی دلالت شد.

نوروزی خاطرنشان کرد: متهم پس از روبه‌رو شدن با مستندات و ادله کارشناسان پلیس فتا به جرم همدستی با یکی از دوستانش معترف شد که بلافاصله همدست وی نیز دستگیر و هر دو نفر با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از نکات ایمنی در استفاده از فضای مجازی، خطاب به متخلفان گفت: پلیس فتا اشرافیت کامل بر محیط اینترنت و فضای سایبری دارد و هیچ تخلفی نمی‌تواند از چشم تیزبین مأمورین پلیس دور بماند.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.