دستگیری عناصر مرتبط با سرویس‌های اطلاعاتی خارجی

مدیرکل ضد جاسوسی وزارت اطلاعات اعلام کرد: تعدادی از عناصری که در تلاش برای جمع آوری اطلاعاتی از اغتشاشات و انتقال آنها به خارج کشور جهت ارائه به بیگانگان بودند قبل از هرگونه اقدام، شناسائی و دستگیر شدند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، در اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات در این باره آمده است:

«عناصر مذکور که در کشورهای مختلف آموزش‌های لازم جمع آوری اطلاعات در پوشش شهروند خبرنگاری دیده بودند، از مدت‌ها قبل تحت رصد اطلاعاتی قرار داشته و پس از اوج گیری اغتشاشات، مشخص گردید که دستوراتی برای حضور در اغتشاشات و تهیه گزارشات دقیق و به ویژه تصویری دریافت نموده‌اند.

بر این اساس تعداد ۶ نفر از این افراد که در زمان حضور در صحنه‌های اغتشاش و اجرای دستورات عناصر سرویس اطلاعاتی دستگیر و همچنین ۲ نفر دیگر نیز که اقدام به جمع آوری اطلاعات و قصد انتقال آن به خارج از کشور را داشتند؛ قبل از خروج از کشور شناسایی و دستگیر شدند.

مدیرکل ضد جاسوسی ضمن تأکید بر هوشیاری و مراقبت سربازان گمنام امام زمان (عج) در صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت سایر افراد مرتبط با این شبکه در سطح کشور تحت رصد قرار داشته و در صورت هرگونه اقدام مغایر با امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران، مورد برخورد قضایی و امنیتی قرار خواهند گرفت.»

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.