دستگیری قاتل در کمتر از ۱۲ ساعت

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ خبر داد

خانچرلی از دستگیری فردی به اتهام قتل در خیابان هلال احمر تهران خبر داد و گفت: این متهم کمتر از ۱۲ ساعت به دستان قانون سپرده شد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ محسن خانچرلی، ضمن اشاره به دستگیری فردی به اتهام قتل در خیابان هلال احمر تهران، گفت: متهم این پرونده کمتر از ۱۲ ساعت به دستان قانون سپرده شد.

این مقام انتظامی تشریح کرد: سه روز پیش بر حسب اعلام مرکز پیام پلیس ۱۱۰ خبری مبنی بر وقوع قتل عمدی در خیابان هلال احمر تهران حاصل شد که بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱۵ رازی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: هنگامی که ماموران در محل حاضر شدند مشاهده کردند که خانمی حدودا ۴۵ ساله توسط فرد یا افراد ناشناس و به وسیله سیم جاروبرقی که دور گردنش پیچیده شده بود خفه شده است.

خانچرلی افزود: پرونده در این خصوص تشکیل و ضمن هماهنگی‌های انجام شده با بازپرس ویژه قتل، همزمان با اقدامات اولیه برای انتقال جسد به پزشکی قانونی، تلاش برای شناسایی قاتل یا قاتلان نیز در دستور کار ماموران قرار گرفت.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، گفت: پس از تحقیقات انجام شده از اهالی محل و خانواده مقتوله مشخص شد که این زن پیش از این با فردی در ارتباط بوده است اما از سه روز گذشته خبری از او نشده است؛ این در حالی بود که همسایه‌های مقتوله شب وقوع قتل فرد مذکور را در محل زندگی وی مشاهده کرده بودند.

وی تصریح کرد: با سرنخ‌های به دست آمده و شناسایی آدرس مظنون، ماموران به منزل وی در خیابان پیروزی مراجعه کردند اما این فرد در منزل نبود و طبق اعلام خانواده‌اش وی در محل کار خود واقع در جاده ورامین حضور دارد.

این مقام انتظامی گفت: با توجه به اینکه احتمال می‌رفت مظنون از جریان تعقیب و دستگیری اش مطلع شود، ماموران بدون فوت وقت به محل کارش مراجعه کردند و با وجود اینکه مکتهم تلاش برای فرار داشت دستگیر و برای تحقیقات به کلانتری انتقال داده شد.

خانچرلی افزود: مظنون در کلانتری به اتهام قتل تحت بازجویی قرار گرفت که علیرغم رد هرگونه جرم و اتهامی در تحقیقات فنی صورت گرفته صراحتا به جرم قتل اعتراف کرد. در این خصوص پرونده تکمیل و به همراه متهم پس از تنظیم صورتجلسه و مستند سازی برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ شد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.