دستگیری قاتل فراری در تولد دختر مورد علاقه اش

۱۸ام بهمن ،

ممتازنیوز: پسر جنایتکار که عموی خود را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود در جشن تولد دختر مورد علاقه اش شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش مهر،  ششم دی ماه امسال ماموران در جریان یک درگیری منجر به قتل در خیابان آموزگار محله یاخچی آباد قرار گرفتند.  ماموران پس از حضور در محل و در بررسی های اولیه متوجه شدند سه عضو یک خانواده با ضربات چاقو مجروح و به بیمارستان هفتم تیر شهرری منتقل شدند.

با حضور کارآگاهان در بیمارستان مشخص شد پدر خانواده به نام نجات ۵۰ ساله بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده است. پسر او به نام فرهاد و همسرش نیز مجروح شده بودند که با تلاش پزشکان از مرگ نجات یافتند.

در ادامه پرونده ای در این زمینه تشکیل و تیمی از کارآگاهان جرایم جنایی پلیس آگاهی تحقیقات برای دستگیری قاتل را آغاز کردند.

در بررسی ها مشخص شد برادرزاده مقتول به نام قاسم به خاطر اختلافاتی که با خانواده عمویش داشت با چاقو به سوی آنها حمله کرده و پس از این جنایت از تهران متواری شده است.

در شاخه دیگری از تحقیقات نیز مشخص شد متهم با دختر جوانی در ارتباط می باشد که خانه این دختر در بزرگراه اشرفی اصفهانی شناسایی و تحت نظر قرار گرفت.

سرانجام ساعت ۱۰ شب دیروز زمانی که قاسم برای شرکت در جشن تولد دختر مورد علاقه اش به خانه آنها آمده بود شناسایی و دستگیر شد. او پس از انتقال به اداره آگاهی لب به اعتراف گشود و در بازجویی ها گفت: از مدتها قبل با خانواده عمویم اختلاف داشتم تا اینکه روز اتفاق با پسر عمویم به نام فرهاد درگیر شدم که در ادامه عمو و زن عمویم نیز به طرفم حمله کردند . در حین درگیری با چاقو و برای دفاع از خود بی هدف ضربه هایی را پرتاب کردم که سبب مجروحیت سه عضو خانواده عمویم شد. وقتی متوجه شدم که نجات در این درگیری کشته شده است از محل فرار کردم.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده معاون مبارزه با جرایم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: متهم پس از تحقیقات روانه دادسرا شد که با قرار بازداشت و برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفته است.


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.