دستگیری مردی که عکس نامزدسابقش را در اینترنت منتشر کرد

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

05-44.jpg

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان خوزستان از دستگیری فردی خبرداد که عکس‌های نامزد سابق خود را در اینترنت منتشر کرده و سبب هتک حیثیت او شده بود.

به گزارش تفسیری سرویس‌ «حواث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرگرد شعبان با بیان اینکه پیرو شکایت زنی مبنی بر اینکه شخصی مجهول‌الهویه با نام و نام خانوادگی وی در یکی از صفحات اجتماعی صفحه‌ای ایجاد کرده و عکس‌های خصوصی و خانوادگی وی را در این صفحه منتشر کرده است که این امر سبب هتک حیثیت و بروز مشکلات خانوادگی برای شاکیه شده است گفت: بنابراین ماموران اقدامات خود را آغاز کردند.

وی افزود: متهم در تحقیقات شناسایی و دستگیر شد که وی پس از حضور در این یگان مورد بازجویی قرار گرفت و iبه انجام بزه ارتکابی خود اعتراف کرد.

رییس پلیس فتای خوزستان افزود: متهم حدود دو سال قبل با شاکیه نامزد بوده و iبه سبب اختلافات موجود از هم جدا شده‌اند و او برای انتقام‌گیری از شاکیه عکس‌هایش را در اینترنت پخش کرده است.

شعبان در پایان iبه متخلفان در فضای مجازی اخطار داد: انتشار یافتن اطلاعات، تصاویر و فیلم خصوصی دیگران بدون رضایت آنان و iبه قصد ضرر رساندن در فضای مجازی جرم تلقی شده و پلیس با عاملان آن برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.