دستگیری و ضرب و شتم یک پسر معلول ذهنی ۹ ساله در آمریکا! + تصاویر

دستگیری و ضرب و شتم یک پسر معلول ذهنی ۹ ساله در آمریکا! + تصاویر

یک پسر ۹ ساله که از معلولیت ذهنی رنج می برد، به جرم “ضرب و شتم شدید نیروهای پلیس” دستگیر شد!
به گزارش سرویس بین الملل شبکه ایران به نقل از پایگاه شبکه محلی KHQA آمریکا، روجر پارکر ۹ ساله که از معلولیت ذهنی رنج می برد و در مدرسه ای در ایالت ایلی نویز ایالات متحده تحصیل می کند، به حالتی دچار است که اگر در شرایطی خاص قرار بگیرد، ممکن است منجر به بروز حالت های عصبی و پرخاشگرانه در او شود. در چنین شرایطی معمولا مربیان تلاش می کنند تا وی را تحت کنترل داشته باشند.
در روز حادثه پس از بروز این حالت در راجر، مربیان وی را در محوطه ای به صورت انفرادی قرار دادند و وی نیز پس از مدتی تلاش کرد تا با بالا رفتن از دیوارها خود را به محیط خارج برساند.
اما پلیسی که شاهد صحنه بود، وارد ماجرا شده و سر وی را به دیوار کوبید که همین موجب کبودی چشمان پسربچه شد. سپس چند تن از نیروهای پلیس پسربچه را روی زمین خوابانیده و وی را به بازداشتگاه منتقل کردند!
پسربچه نیز به جرم “ضرب و شتم شدید نیروهای پلیس” بازداشت شد و اجازه ملاقات با وی به خانواده او نیز داده نشد!
مادر وی در گفتگو با شبکه محلی KHQA با اشاره به درخواست ملاقات با فرزند خردسالش گفت: “آنها بعد از ۴۵ دقیقه به من گفتند که او نیازی به حضور والدین خود ندارد، زیرا او اکنون تحت بازداشت است و هنوز بازجویی نشده است! آنها از او انگشت نگاری، عکاسی کردند و گفتند که پسر ۹ ساله ام به جرم “ضرب و شتم شدید یک نیروی پلیس” دارای پرونده شده است!”

 

پایان مطلب/


شبکه ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.