دستگیری پسر ۱۳ ساله به جرم قتل برادرش – اخبار اجتماعی

مأموران فدرال امریکا پرونده کریستین را به خاطر داشتن بیوگرافی‌اش بسیار ناراحت‌کننده خوانده‌اند و او را کوچک‌ترین مجرم و قاتل امریکایی معرفی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از گروه شوک، متهم به قتل بار‌ها به وسیله ناپدری‌اش مورد ضرب و شتم قرار گرفته و به همین دلیل خشونت در وجودش انباشته شده است. هنگامی که کریستین به برادر ۲ ساله خود حمله کرده و با ضربه وارد کردن به سرش باعث مرگ او شده است خود قربانی ضرب‌وشتم‌‌های مکرر ناپدری و آزار و اذیت‌‌های پسرعمویش بوده است.
بنابر گزارشات پلیس در سال ۲۰۰۷ میلادی هنگامی که کریستین ۸ ساله بوده به‌وسیله گروه حمایت از کودکان و خانواده‌‌ها تحت بررسی‌‌هایی قرار گرفته و در آن زمان مشخص شد که کریستین مورد تعرض پسرعموی خود قرار گرفته است.
مقامات به این موضوع اشاره کرده بودند که این حادثه بسیار نگران‌کننده بوده است. در اکتبر سال ۲۰۱۰ میلادی، کریستین و مادرش با همسر جدید مادرش زندگی می‌کرده‌اند که مسئولان مدرسه متوجه آسیب شدید چشم وی شده و کریستین را به بیمارستان منتقل می‌کنند. این حادثه ناشی از ضرب‌وشتم‌‌های پیاپی ناپدری بدذات او بوده است.
فرناندز در بازجویی‌‌های خود به افسران پلیس گفته بود که صدمه ناشی از مشت ناپدری‌اش بوده و زمانی که مأموران پلیس سعی داشتند تا ناپدری را دستگیر کنند جسد او را در حالی که با شلیک گلوله خودکشی کرده بود، در آپارتمانشان یافتند. خانواده فرناندز به شمال روستای جکسون نقل مکان می‌کنند و در تاریخ ۳ ژوئن ۲۰۱۱ یعنی یک سال پیش برادر کوچک فرناندز، دیوید ۲ ساله بر اثر ضربه به سرش در حالی که کبودی در چشم چپ خود داشته به علت خونریزی می‌میرد. تحقیقات نشان داد که مادر فرناندز سوسانا هنگامی که فرناندز برادر ۲ ساله خود را کتک می‌زده به مدت ۴ ساعت پشت رایانه در اینترنت بوده و متوجه وخامت موضوع نشده در حالی که پسر ۲ ساله‌اش در حال جان دادن بوده است. پزشکان پزشکی قانونی عنوان کرده بودند که اگر بموقع به دیوید رسیدگی می‌شد او از مرگ جان سالم بدر می‌برد.  
دادگاه مادر فرناندز و دیوید را به خاطر سهل‌انگاری در نگهداری از دو فرزندش به ۳۰ سال زندان محکوم کرده است و فرناندز نیز به اتهام قتل درجه اول محکوم و روانه زندان شد. فرناندز به مشاوران پلیس عنوان کرد که هرگز قصد کشتن برادرش را نداشته اما در آن لحظه نتوانسته خشم خود را کنترل کند. دادگاه فلوریدا، فرناندز را به عنوان یک بزرگسال دادگاهی کرده و او را جوان‌ترین قاتل شمرده است.  
قاضی پرونده فرناندز صدور حکم حبس ابد را برای او در نظر گرفته و گفته است که این دادگاه یکی از پیچیده‌‌ترین دادگاه‌‌های فلوریدا است./ز 
 
 


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.