دستگیری چند تن از عوامل فتنه‌گر مخل بازار ارز

۲۷خردادماه،

یک مقام آگاه امنیتی گفت: چند تن از عوامل فتنه‌گر که از طریق خروج غیرقانونی و انبوه ارز، به اقتصاد کشور آسیب می‌زدند، بازداشت و مقادیر معتنابهی ارز خارجی از آنها کشف و ضبط شد.

این مقام امنیتی افزود: این گروه مرتبط با زندانی فراری اردشیر امیر ارجمند، و با سید علیرضا.ب (یکی از فعالان سابقه دار فتنه در داخل کشور) ضمن فعالیت‌های فتنه گرانه، به قاچاق انبوه ارز می‌پرداختند؛ تا آنجا که برای تامین پوشش فعالیت‌های موسوم به پولشویی، اقدام به راه اندازی شرکت‌های متعدد تجاری و سرمایه گذاری نموده و همزمان و هماهنگ با تشدید تحریم‌های اقتصادی قدرت‌های استکباری علیه کشورمان، به اقتصاد ملی ضربه می‌زدند.

این مقام آگاه امنیتی افزود: یکی از وجوه اهمیت مضاعف این پرونده که در دست بررسی می‌باشد، ملاحظه رد پای یک سرویس اطلاعاتی اروپایی است که در نقل و انتقال وجوه به خارج و نیز ارائه فوری ویزا توسط سفارت فرانسه در تهران قابل ملاحظه می‌باشد.

لازم به یاد آوری است که اردشیر امیر ارجمند، مشاور ارشد یکی از سران فتنه است که با کمک سازمان تروریستی منافقین از کشور فرار کرد.

همچنین برادر او از کادرهای اصلی گروهک تروریستی منافقین مستقر در فرانسه است که نقش رابط آن گروهک با سرویس امنیت داخلی فرانسه (D.S.T) را نیز بر عهده دارد و همین فرد عامل وصل اردشیر امیر ارجمند با آن سرویس و یا گروهک تروریستی منافقین می‌باشد.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.