دستگیری چوپان دروغگو در اصفهان

۰۱م آذر ،

123-136.jpg

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: فردی که خود را چوپان معرفی کرده و اقدام به فروش مجسمه و سکه‌های تقلبی عتیقه می‌کرد، دستگیر شد.

سرهنگ حسین حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، با اشاره به دستگیری فروشنده مجسمه و سکه‌های تقلبی عتیقه در اصفهان اظهارکرد: این فرد خود را چوپان معرفی کرده و با تقلید لهجه‌لری و افغانی نسبت به فروش اجناس تقلبی اقدام می‌کرد.

وی با بیان اینکه ارسال پیامک با محتوای پیداکردن گنج و نیاز به خریدار از دیگر ترفندهای این فرد کلاهبردار بود، ادامه‌داد: این فرد با ارسال پیامک برای اشخاص مختلف در سراسر کشور طعمه خود را انتخاب و اقدام به کلاهبرداری می کرد.

رییس پلیس آگاهی اصفهان با بیان اینکه تاکنون پنج مالباخته شکایت خود را از این فرد اعلام کرده‌اند، اضافه‌کرد: اشخاص شاکی علاوه بر اصفهان از استان‌های یزد، کرمان و تهران می باشند.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه این فرد با ارایه سکه و مجسمه‌های تقلبی عتیقه مبالغی بین ۲۰ تا ۶۰ میلیون تومان را از مالباختگان دریافت کرده است، افزود: متاسفانه هنوز مردم به اخطارهای پلیس توجه نمی‌کنند و همچنان در دام این شیادان گرفتار می‌شوند.

وی با بیان اینکه این متهم به همراه پرونده تحویل دادسرا شد، از مردم خواست به اخطارهای پلیس و رسانه‌ها توجه بیشتری داشته باشند تا کمتر بازیچه شیادان شوند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.