دستگیری کلاهبردار ۲۶ میلیاردی

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با تلاش ماموران انتظامی رابر، جاعل فراری با ۳۷ فقره کلاهبرداری ۲۶ میلیاردی روز گذشته طی عملیاتی در این شهرستان دستگیر شد.

فارس : فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با تلاش ماموران انتظامی رابر، جاعل فراری با ۳۷ فقره کلاهبرداری ۲۶ میلیاردی روز گذشته طی عملیاتی در این شهرستان دستگیر شد.به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی استان کرمان‌، سردار حسین چناریان‌ اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت شهرستان رابر روز گذشته هنگام کنترل مسافرخانه‌ها و اقامتگاه‌های شهر به یک مسافر غریبه مشکوک شدند.

وی افزود: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد این فرد تحت تعقیب مراجع قضائی بوده و برای فرار از قانون، دائما محل اقامت خود را تعویض می‌کرده تا اینکه در این شهرستان به دام پلیس افتاد.

چناریان بیان کرد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد، این متهم اهل یکی از بخش‌های حومه شهر شیراز بوده و با عنوان‌های مختلف و صدور بیش از ۳۷ فقره چک بلامحل بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال از مردم منطقه خود کلاهبرداری و همچنین بالغ بر ۶ میلیاد ریال وام از بانک‌های محل سکونتش دریافت کرده و سپس متواری شده است.

وی تصریح کرد: در بازرسی از محل اختفای این کلاهبردار یک عدد گذرنامه کشف‌ و بر‌اساس اعترافاتش مشخص شد، وی قصد خروج از کشور را داشته، اما پس از اطلاع از ممنوع‌الخروج بودن‌ ابتدا با یک دستگاه سواری پژو به کاشان سپس به شهرستان میناب فرار کرده است.

‌چناریان گفت: به دلیل ناموفق بودن این کلاهبردار در خروج غیرقانونی از کشور در میناب‌، وی خودروی خود را در پارکینگ بیمارستانی در میناب رها و به شهرستان رابر پناهنده می‌شود که طی یک عملیات منسجم دستگیر که اقدامات قانونی وی برای تحویل نامبرده به پلیس استان فارس ادامه دارد.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.