دستگیری گروگان گیران کودک۷ساله

فرمانده انتظامی استان فارس از آزادی یک گروگان ۷ ساله ظرف ۷روز در شیراز خبر داد. این افراد در ساعت۱۲:۳۰ پنج شنبه دستگیر و فرد ربوده شده نیز در شهرستان فسا آزاد و صحیح و سالم به آغوش خانواده اش بازگشت.

به گزارش خراسان، سردار سجادیان در تشریح جزئیات عملیات آزادسازی گروگان ۷ساله به نام «عرفان» در شهرستان فسای استان فارس بیان کرد: ۱۹ مرداد ماه امسال پسر بچه‌ای ۷ساله برای خرید از منزلش در شیراز خارج و پس از اینکه خانواده‌اش متوجه غیبت طولانی مدت وی می‌شوند، مراتب را با عنوان گمشده به کلانتری اعلام می‌کنند.

وی ادامه داد: در این زمینه ماموران آگاهی وارد کار شده و به این نتیجه می‌رسند که موضوع وقوع آدم ربایی است و بر همین اساس از بیستم مرداد عملیات پلیسی برای دستگیری گروگان‌گیران و رهایی گروگان آغاز می‌شود.

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به این که آدم ربایان نیز تقاضای وجه کلان از خانواده فرد ربوده شده می‌کنند، ادامه داد: در روزهای دوم و سوم آدم ربایان شناسایی و هویت آن ها معلوم می‌شود، اما متوجه شدیم که هویت آن ها جعلی است و از مدارک دیگران استفاده می‌کنند و در نهایت هویت کامل ۲نفر از گروگان گیران شناسایی شد.

سجادیان تصریح کرد: محل اختفای افراد شناسایی شد، اما بیشترین تلاش ما این بود که همدستان این گروگان گیران دستگیر و فرد ربوده شده نیز صحیح و سالم به آغوش خانواده اش باز گردد به همین خاطر نیز، کار را با ظرافت خاصی دنبال کردیم.

وی با اشاره به این که با استفاده از روشهای اطلاعاتی ماهیت ۳نفر آدم ربا شناسایی شد، بیان کرد: این افراد اهل شهرستان فسا که ۲برادر و یک نفر پسر عمه آن هاست شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی فارس افزود: این افراد در ساعت۱۲:۳۰ پنج شنبه دستگیر و فرد ربوده شده نیز در شهرستان فسا آزاد و صحیح و سالم به آغوش خانواده اش بازگشت.

سجادیان در پایان به کسانی که با اقدامات تبهکارانه خود بخواهند باعث ایجاد ناامنی در استان فارس شوند هشدار داد: پلیس فارس مقتدرانه با عوامل ناامنی در هرکجای استان برخورد خواهد کرد و اجازه نخواهد داد متخلفان و مجرمان به مقاصد شوم و پلید خود دست یابند.


اخبار جامعه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.