دستگیری ۳ اراذل و اوباش تحت تعقیب و ۲۳ ولگرد در کرمانشاه

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “کشوری” فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در خصوص این خبر اظهار داشت : در اجرای مرحله دوم طرح سراسری مقابله با اراذل و اوباش ، روز گذشته اکیپی متشکل از ماموران ادارات مختلف پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان و یگان ویژه پاسداران این فرماندهی ماموریت پیدا کردند تعدای از اراذل و اوباش شناخته شده و تحت تعقیب را دستگیر و تحویل مرجع قضایی نمایند.
سردار “کشوری” ادامه داد : در این راستا با توجه به کار اطلاعاتی ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و شناسایی مخفیگاه متهمان ، درعملیاتهایی جداگانه ۳ نفر از اراذل و اوباش مطرح و شناخته شده کرمانشاه که به اتهام ارتکاب جرایمی چون تیراندازی ، قمه کشی ، قدرت نمایی ، ضرب و جرح و درگیری و ایجاد رعب و وحشت تحت تعقیب قرار داشتند دستگیر شدند. وی در ادامه از پاکسازی مناطق آلوده کلانشهر کرمانشاه در راستای اجرای این طرح خبر داد و افزود: در این رابطه با تلاش و جدیت ماموران تعداد ۳۲ فرد هنجارشکن و ولگرد که با اعمال و رفتار خود موجب سلب آسایش شهروندان شده بودند شناسایی و با قاطعیت دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در خاتمه با تاکید بر اینکه پلیس این استان در برخورد با مخلین نظم و آسایش عمومی هیچگونه اغماض و کوتاهی نخواهد داشت تصریح کرد : در اجرای این طرح تعداد یکدستگاه سواری پراید نیز توسط ماموران متوقف شده و بهمراه راننده آن که مسلح به یک قبضه سلاح سرد (قمه) بود جهت سیر مراحل قانونی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتقال داده شد.
۳۰۱۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. امین شایسته:

    خانوادشونو دربیارین که درس عبرت بشه براشون نه اینکه براشون تکراری بشه مقدار اجرای حکمو افزایش بدین که ترس داشته باشن وگرنه همین آشو همین کاسس تو کرمانشاه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.