دستگیری ۴۱ سارق و کشف اموال مسروقه

اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از اجرای طرح پیشگیری از سرقت در سطح شهر تهران خبر داد و گفت: در این عملیات ۴۱ سارق بازداشت و مقداری اموال مسروقه از متهمان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ سرهنگ محسن خانچرلی، رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: در خصوص اجرای طرح امنیت محله محور و طرح کنترل و سرکشی از محل‌های جرم خیز به منظور پاکسازی، دستگیری متهمان و کشف اموال مسروقه از شب قبل تا کنون در محدوده کلانتری‌های پایتخت، تمامی نقاط جرم خیز، پارکینگ‌ها و محل‌هایی که امکان سرقت وجود داشت تحت بازرسی و نظارت قرار گرفت.  
 
سرهنگ خانچرلی عنوان داشت: در این راستا، تعدادی خودروی سواری و موتورسیکلت مسروقه کشف و طی بررسی‌های انجام شده ۴۱ سارق شناسایی و در عملیاتی‌های ضربتی بازداشت شدند که در بازرسی از میان وسایل همراه آنها ۱۶ فقره اموال مسروقه، سلاح سرد، مقادیری مواد مخدر و تعدادی از لوازم داخلی خودروی مسروقه کشف و ضبط شد.
 
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در پایان گفت: این طرح‌ها همچنان در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت برخورد با موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.