دستگیری ۱۲ سارق لوازم داخلی خودرو در طرح امنیت محله محور

دستگیری ۱۲ سارق لوازم داخلی خودرو در طرح امنیت محله محور

عصر خودرو : سرکلانترچهارم پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۱۲ سارق لوازم داخلی خودرو طی طرح امنیت محله محور خبر داد.

به نقل از مهر، سرهنگ عزت الله عزتی، از دستگیری ۱۲ سارق لوازم داخلی خودرو در اجرای طرح امنیت محله محور در محدوده این سرکلانتری خبر داد و گفت:با توجه به سرقت تعدادی لوازم و محتویات داخلی خودرو در سطح حوزه استحفاظی این سرکلانتری، اقدامات لازم در این خصوص انجام و پس از آموزش های لازم به ماموران گشت انتظامی، محل های جرم خیز منطقه برای اجرای طرح امنیت محله محور مورد شناسایی قرار گرفت.

وی افزود: اقدامات پلیس ادامه داشت تا اینکه گشت های خودرویی مستقر در محدوده مذکور موفق شدند در طرح مهار، ۱۲ سارق لوازم داخلی خودرو را شناسایی و در چند تعقیب و گریز دستگیر کنند.

سرهنگ عزتی، اضافه کرد: متهمان که “عماد”، “رحیم”، “سعید”، “علی”، “مجد”، “رسول”، “علیرضا”، “فیروز” ، “جواد”، “مرتضی”، “حجت” و “یحیی” نام داشتند، در تعقیب و گریزهای انجام شده بازداشت شدند.

عزتی در پایان با اشاره به اعتراف و انتقال متهمان به اداره آگاهی گفت:” در بازرسی از مخفیگاه وهمچنین وسایل در اختیار متهمان چندین دستگاه ضبط و پنل خودرو و همچنین چندین دستگاه تلفن مراه و اموال و اسناد مسروقه دیگر کشف و ضبط شد.

جمعه ۲۳ تیر   ۱۶:۱۲


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.