دستگیری ۲ نفر به اتهام سنگ پرانی در بازی استقلال و پرسپولیس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس‏، سردار ‘حسن کرمی’ در خصوص اقدامات این یگان در شهرآورد دیروز که بین دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزارشده بود‏، گفت: در کنار اقدامات انتظامی به منظور ایجاد نظم و امنیت ورزشگاه آزادی‏، اقدامات فرهنگی نیز در راستای تعامل هرچه بیشتر بین ماموران این یگان با قشر جوان کشور، محقق شده از جمله در بازی دیروز ضمن نصب بنرهایی با مضمون خوشامد گویی، ماموران ما اقدام به پخش شکلات در ورودی ورزشگاه کردند.

وی افزود: از دیگر اقدامات ما، تهیه و توزیع ۲۰ هزار بروشور با موضوع خدمات ارایه شده در ورزشگاه آزادی توسط ماموران یگان ویژه و انتظارات ما از تماشاچیان بود که در انتهای این بروشور مسابقه ای نیز تحت عنوان بهترین خاطره شما در ورزشگاه آزادی برای تماشاچیان طرح شده بود که برای نفرات برتر نیز جوایزی در نظر گرفته ایم.

سردار کرمی‏، وظایف ماموران یگان ویژه در ورزشگاه ها را تامین نظم و امنیت ورزشگاه به منظور ممانعت از هرگونه نزاع و مزاحمت برای افراد، راهنمایی تماشاچیان به محل استقرار‏، نگهداری از اموال، تامین امنیت خودروها و موتورسیکلت های تماشاچیان در پارکینگ ها‏‏، ارایه راهنمایی های لازم و هماهنگی برای استقرار خبرنگاران‏‏‌، برشمرد.

فرمانده یگان ویژه ناجا‏، در خصوص بازی دیروز نیز به خبرنگار ما اظهار داشت: از ۲۴ ساعت قبل از بازی‏، ماموران یگان ویژه در ورزشگاه آزادی مستقر شدند که با توجه به حساسیت این بازی‏، علاوه بر استفاده از نیروهای یگان سوم‏، دو واحد دیگر به منظور تقویت نیروها به محل ورزشگاه اعزام شدند.

کرمی با اشاره به اینکه بازی بدون هیچ حاشیه ای به پایان رسید‏، خاطرنشان کرد: حضور نیروهای یگان ویژه به منظور شناساندن ماموریت های این یگان، فرصت مناسبی است که باید آن را غنیمت شمرد.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال طراحی لباس جدیدی برای ماموران یگان ویژه که در ورزشگاه ها مستقر هستند، می باشیم همچنین در جهت ارتباط هرچه بیشتر مردم با ماموران یگان ویژه در آینده ای نزدیک برنامه‌های بسیاری داریم.

اجتمام**۱۳۴۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۹۱۵۸۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.