دستگیری ۴ فروشنده تجهیزات جاسوسی

دستگیری ۴ فروشنده تجهیزات جاسوسی

 

یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۱:۰۲

فارس: سرهنگ عرفانی گفت: در جهت کاهش جرائم و تخلفات در فضای مجازی و اجرای طرح شناسایی و مبارزه با سایت‌های متخلف، کارشناسان این پلیس طی بررسی و رصد سایت‌های اینترنتی چندین سایت متخلف را شناسایی و بلافاصله ماموران تحقیقات خود را آغاز کنند.

وی ادامه داد: طی بررسی‌های فنی و تخصصی صورت گرفته توسط کارشناسان متهمین اصلی و مدیران سایت شناسایی و طی عملیاتی ۴ نفردستگیر و پس از رویت ادله کافی به جرم خود اعتراف کردند. طی بازرسی از محل فعالیت باند مذکور تعداد قابل ملاحظه‌ای تجهیزات نظامی و جاسوسی کشف و ضبط شد.

عرفانی در ادامه افزود: بررسی‌ها حاکیست اعضاء باند علاوه بر نگهداری تبلیغ و فروش ابزار جاسوسی در اینترنت ، با استفاده از عناوین مختلف و تحت پوشش ارتباط با دستگاه‌های دولتی اقدام به کلاهبرداری کرده‌اند.

وی عنوان داشت: هموطنان و کاربران به هنگام خرید یا معامله‌های اینترنتی هشیار باشند که اولین گام در شناسایی سایت معتبر،ارائه‌ کالا یا خدمات مجاز است در غیر اینصورت ممکن است این سایت صرفاً جهت کلاهبرداری از افراد دایر شده باشند.

رئیس پلس فتا خراسان رضوی فزود: خرید و فروش ابزار آلات جاسوسی، امنیتی و نرم افزارهای فیلتر شکن در فضای مجازی جرم تلقی شده و پلیس فتا با عاملین آن برخوردی قانونی و قاطع خواهد داشت.

جوان آنلاین – آخرین عناوین حوادث

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.