دستیاران پزشکی برابر مشکلات پیش‌ رو صبور باشند

فروردین ۱۴۰۳
ممتاز نیوز : سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در مراسم اختتامیه و تقدیر از نفرات برتر بیست‌وهفتمین آزمون دانشنامه بورد فوق تخصصی و شصتمین آزمون دانشنامه بورد تخصصی که در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد گفت: تلاش این اشخاص از همین لحظه آغاز شده است و باید این را بدانند که پس از چند سال تلاش و تحمل مشکلات و سختی‌هایی که در این زمینه متحمل شدند، آرامش به آنها بر می گردد.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از فارس ؛ وی ادامه داد: این دسته از دانشجویان با وجود مشکلاتی که در آینده خواهند داشت باید خود را برای این مسیر پر تلاطم آماده کنند و خود را برای نه شنیدن در قبال انتظاراتی که دارند، آماده کنند و صبر پیشه کنند که این صبر برای آن‌ها سودمند خواهد بود.

هاشمی با اشاره به اینکه آزمون بورد تخصصی و فوق تخصصی مهمترین مرحله ارزیابی دانش اشخاص در سطح کشور است گفت: برگزیدگان در این آزمون افتخار آفریدند و آن چیزی که برای دانشجویان در طول مسیر کار باقی می‌ماند، خدمت به مردم مخصوصا نیازمندان است.

وزیر بهداشت افزود: کمک به نیازمندان و بیماران باید صرف نظر از هرگونه موقعیت مادی باشد و خدمت پزشکان خالصانه و فقط در جهت حمایت از مردم ارائه شود این موضوع می‌تواند به یادماندنی‌ترین تجربه کاری را رقم بزند.

وی با اشاره به مشکلاتی بر سر راه دستیاران تصریح کرد: اساتید بسیاری برای برگزاری آزمون‌های بورد تلاش کردند و برای گروه‌هایی که هیچ قبولی را نداشته‌اند و با ارائه سوالات اشتباه سبب اعتراض دانشجویان شدند و برای رشته‌هایی که حتی موفق به کسب یک قبولی هم نشده‌اند، متأسفم.

هاشمی گفت: این آزمون در سطح وسیعی برگزار می‌شود و طبیعی است که در آن اشکالات جزئی وجود داشته باشد.

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.