دستیاران گل‌محمدی را بشناسید

۲۴م آذر ،

ممتازنیوز: سرمربی موقت تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرده اختیاراتش را با هیچکس تقسیم نمی کند و بدیهی است که انتخاب دستیارانش هم از جمله اختیارات مهم اوست. 

دستیاران گل‌محمدی را بشناسید 

به گزارش شبکه ایران، در همین چند روز نام های مختلفی برای دستیاری یحیی گل محمدی در صورت قطعی شدن سرمربیگری او انتشار یافته که از آن جمله می توان به کریم باقری اشاره کرد. 

با این حال به نظر می رسد این تنها انتخاب یحیی گل محمدی نیست و او نفرات دیگری را هم درنظر دارد. یکی از آخرین خبرهای که از اردوی پرسپولیس به خارج درز کرده، پیشنهاد تازه یحیی گل محمدی برای دستیارانش در پرسپولیس است. 

گل محمدی در نظر دارد تا مجتبی حسینی و رضا ترابیان را به عنوان دستیار به کادر فنی خود اضافه کند.

بنا بر این گزارش، مجتبی حسینی بازیکن اسبق تیم ذوب آهن که سالهاست با گل محمدی همکاری نزدیکی در زمینه مربیگری دارد، قرار است تا در پرسپولیس هم دستیار این مربی جوان باشد. اما از طرف دیگر رضا ترابیان که در زمان بازیگری اش از نزدیکان به یحیی گل محمدی بود و در تیم های بسیاری از جمله بانک تجارت، فولاد و همین پرسپولیس همبازی بوده و حتی لقب دوقولوهای فوتبال را به آنها داده بودند هم قرار است یکی دیگر از دستیاران گل محمدی باشد. 

گفتنی است، رضا ترابیان بعد از اتمام دوران بازیگری اش به طور رسمی از دنیای فوتبال دور بوده و در این سال ها بیشتر به کار ساخت و ساز ساختمان مشغول بوده است.


.
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.