دستیاری ۲۰ دانشجو در پنجمین سمپوزیوم مجسمه سازی تهران

۰۸اردیبهشت،

دبیرخانه پنجمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران، در جهت اعتلا بخشی به تجربیات دانشجویان رشته مجسمه سازی، ۲۰ هنرجو را برای بخش دستیاری این اتفاق هنری انتخاب کرد.

به گزارش هنرآنلاین؛ پنجمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران با هدف ایجاد بستر تبادل تجربیات، اطلاعات و مهارت‌ها، در زمینه مجسمه سازی، میزبان ۲۰ دانشجو رشته مجسمه سازی به عنوان دستیار در این اتفاق هنری است. این هنرجویان در بخش اصلی سمپوزیوم که سه هنرمند مدعو، هفت هنرمند خارجی و ۱۰ هنرمند ایرانی حضور دارند، برای کسب تجربه و مهارت به عنوان دستیار با این هنرمندان همکاری خواهند کرد.

بر این اساس حسین کهفی، آرمان رحیم آبادی، عباس طوافی، شاهین منصوری گیلانی، حمید عربی، یوسف صادقی، محمد وجدانی، محمد مهدی شاهزاده، علی حیاتی، سمانه حسینی تیرآبادی، آوا افشاری، ندا عزیزی، هلیا قره گزلو، نسرین ترک، نیلوفر نظری، نرگس کاووسی، شیرین زراعتی، سپیده زمانی، بهاره امیری و نسترن سادات مرتضوی؛ ۲۰ دانشجویی می باشند که در این سمپوزیوم به عنوان دستیار با مجسمه سازان بخش اصلی همکاری دارند.

سمپوزیوم مجسمه سازی با چوب به صورت غیر رقابتی با هدف توسعه هنر مجسمه‌سازی معاصر ایران و تلطیف فضاهای شهر تهران از طریق فراهم آوردن شرایط بروز و شکوفایی آفرینش‌های هنری، تعمیم نگاه زیباشناسانه در جامعه، تبادل تجربیات، اطلاعات و مهارت‌ها، در زمینه مجسمه سازی شهری در میان هنرمندان و آشنایی شهروندان با مراحل اجرای آثار هنری، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

۳۲/۳۱
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.