دست‌ پخت پرتغالی کی روش به جای ایرانی‌ها به مذاق عرب‌ها خوش می‌آید

علی‌اشرف جهانگیری وکیل امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد جریمه سرمربی استقلال از سوی سازمان لیگ به دلیل عدم شرکت در دو نشست خبری گفت: قلعه‌نویی در دو هفته ابتدایی لیگ به دلیل رأیی که در فصل گذشته برای او صادر شده بود محروم بود و نمی‌توانست روی نیمکت بنشیند به همین دلیل لزومی نداشت در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کند و این رأی از نظر ما وجاهت قانونی ندارد.

وی در خصوص جریمه ۳ میلیون تومانی سرمربی استقلال در دربی ۷۵ و اتفاقات مربوط به آن گفت: متأسفانه همیشه کمیته انضباطی قلعه‌نویی را ۳ میلیون جریمه می‌کند و اگر طبق قانون جریمه ۳میلیون و یک ریال باشد ما می‌توانیم به کمیته استیناف شکایت کنیم اما آنها با مبلغ ۳میلیون تومان دستمان را می‌بندند.

وکیل سرمربی استقلال گفت: آنها مدعی هستند داور تخلفات قلعه‌نویی را گزارش کرده اما از آقای حسن‌زاده می‌خواهم فیلم بازی را بازبینی کند و ببیند قلعه‌نویی چگونه در پی آرام کردن جو بود. ضمناً ایشان صحبت‌های قلعه‌نویی را در کنار دیگر مربیان بگذارد و ببیند چه تفاوت‌هایی دارد. یک مربی علناً در نشست خبری به داور توهین رسمی می‌کند و ۲میلیون جریمه می‌شود اما قلعه‌نویی را ۳میلیون جریمه می‌کنند.

جهانگیری گفت: با صدور این آرا یاد روزگار قدیم می‌افتیم که بدون دفاع و تفهیم موضوع، یک نفر را محکوم می‌کردند که این اصلاً‌ عادلانه نیست.

وی در خصوص مطالبات ۳۵۰میلیونی سرمربی استقلال از باشگاه تراکتورسازی گفت: آقای جعفری و مدیران محترم تراکتورسازی می‌دانند طلب قلعه‌نویی واقعی و قانونی است و مطمئناً آنها این مبلغ را پرداخت می‌کنند. اگر این اتفاق نیفتد خسارت بیشتری متحمل می‌شوند.

 

جهانگیری اضافه کرد: چند ماه پیش هنگامی که در راهروهای فدراسیون با کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال صحبت می‌کردم ایشان گفت واقعیت این است که می‌خواهیم در کمیته انضباطی تحول ایجاد کنیم. کفاشیان گفت که حسن‌زاده و دوستانش مشغله‌ زیادی دارند اما اگر بخواهیم از قضات بازنشسته استفاده کنیم آنها مبلغ زیادی را طلب می‌کنند.

وکیل امیر قلعه‌نویی در ادامه گفت‌وگو با فارس با اشاره به شکست تیم ملی مقابل لبنان گفت: همان زمان که با کفاشیان صحبت می‌کردم صحبت از قلعه‌نویی و تیم ملی شد و ایشان اعتراف کرد علاقه دارد قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی شود اما دستش بسته است. ایشان می‌گفت دوست دارد سرمربی تیم ملی ایرانی باشد و با مبلغ پایین‌تری می‌تواند سرمربی تیم ملی را استخدام کند.

جهانگیری ادامه داد: چندی پیش شنیدم با یکی از نزدیکان امیر قلعه‌نویی در خصوص حضورش در تیم ملی صحبت شده و تصور می‌کنم همین روزها بحث حضور وی در تیم ملی پیش بیاید. تأکید می‌کنم این نظر شخصی من است و با توجه به شواهد و قرائن شاید در یکی دو روز آینده با ایشان در مورد تیم ملی صحبت شود اما من مطمئن هستم امیر قلعه‌نویی همه شرایط را خواهد سنجید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.