دست اندرکاران حج قدر خدمت به زائران را بدانند

پنجشنبه ۲۵ خرداد – ۱۱:۳۵:۳۱ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

آیت الله العظمی موسوی اردبیلی:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- حضرت آیت الله موسوی اردبیلی با بیان این‌ که خدمت‌رسانی در زمینه حج و زیارت، ارج و قرب بسیاری نزد خداوند متعال دارد، گفتند: دست اندرکاران حج قدر خدمت به زائران را بدانند.  
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز خبرحوزه،‌ این مرجع تقلید، عصر روز گذشته در دیدار حجت‌الاسلام سیداحمد موسوی، رییس سازمان حج و زیارت، خواستار آموزش صحیح اعمال حج و چگونگی انجام آن به زائران بیت الله الحرام شد.
ایشان با بیان این‌ که خدمت‌رسانی در زمینه حج و زیارت، یکی از جاهایی است که ارج و قرب بسیاری نزد خداوند متعال دارد و مقام انسان را بالا می‌برد، خطاب به مدیران حج و زیارت گفتند: دست اندرکاران حج قدر خدمت به زائران را بدانند.
معظم له با اشاره به لزوم اطلاع رسانی از فعالیت های نرتبط با حج،  تصریح کردند: معمولا مردم اطلاع چندانی از خدمات سازمان حج و زیارت و مجموعه اقداماتی که در این‌باره انجام می‌شود ندارند، کاری کنید که مردم با این خدمات بیشتر آشنا شوند.
در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی، رییس سازمان حج و زیارت به ارائه گزارشی از وضعیت کشور عربستان و آمار زائران بیت‌الله الحرام پرداخت و با بیان این‌که مسأله حج و عتبات از مقدس‌ترین فرایض است، گفت: مسؤولان و مدیران سازمان حج و زیارت، شأنی جز خدمت به زوار ندارند.
وی با اشاره به این ‌که برای نخستین بار است یک روحانی مسؤول سازمان حج و زیارت می‌شود، افزود: امیدواریم با هماهنگی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسگر، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، یک نوع مدیریت اسلامی را در این حوزه ارائه دهیم.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۴۱۱۳۵۳۱۲۵۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.