دست بندی با قابلیت های سنگ چخماق و قلاب ماهیگیری + عکس

۲۱اردیبهشت،

دست بندی با قابلیت های سنگ چخماق و قلاب ماهیگیری + عکس

دست بندی با قابلیت های سنگ چخماق و قلاب ماهیگیری + عکس

هر کس که به فعالیت های خارج از منزل علاقه دارد، هر لحظه ممکن است زندگی او در معرض خطر باشد. محصول تازهی به بازار عرضه شده که مناسب اشخاصی است که با این موقعیت ها مواجه می باشند. 

این وسیله KODIAK نام دارد و برای روشن کردن آتش و ماهیگیری ابزار مناسبی می باشد. قبلاً محصولات مشابهی تولید شده ولی این ابزار کاربرد راحت تری دارد.هر کس که به فعالیت های خارج از منزل علاقه دارد، هر لحظه ممکن است زندگی او در معرض خطر باشد. محصول تازهی به بازار عرضه شده که مناسب اشخاصی است که با این موقعیت ها مواجه می باشند. این وسیله KODIAK نام دارد و برای روشن کردن آتش و ماهیگیری ابزار مناسبی می باشد. قبلاً محصولات مشابهی تولید شده ولی این ابزار کاربرد راحت تری دارد.

KODIAK از چهار ابزار اصلی تشکیل شده است: سنگ چخماق، ماده آتشگیرانه، قلاب ماهی گیری و نوار به هم تابیده شده ماهی گیری. هر کدام از اینها داخل نواری به نام Paracord قرار دارند. بیشتر نوارهای  Paracordk برای ماهیگیری استفاده می شوند زیرا مواد سازنده آن از جنس نایلون می باشد ولی معمولاً ماهیگیری نیاز به قلاب دارد به همین سبب برای سهولت کار، در این دستبند  قلابی قرار گرفته است. با اینکه این وسیله نمی تواند کار خود را به عنوان قلاب ماهیگیری انجام دهد، ولی در مواقع ضروری و در زمان گرسنگی می تواند مفید باشد.

مواد آتش زنه ایی در این نوار قرار گرفته است بنا بر این می توان در هر زمان که لازم است با خارج ریختن این مواد از دستبند آتش روشن کرد. سگگک پلاستیکی که دو طرف دستبند را به هم متصل می کند به عنوان سنگ چخماق عمل کرده و می تواند جرقه مورد نیاز برای روشن کردن آتش را فراهم کند.

در حال حاضر، این محصول به قیمت۳۰ دلاردر بازار موجود است. 

مترجم : عالی نژادیان

منبع : gizmag

/۱۱۷/


اخبار راسخون / علم و فناوری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.