دست دوستی دولت به سوی هنرمندان امیدوارکننده است

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

حمیدرضا نعیمی گفت:با وجود همه مشکلات بنا بر اقتضای انسان بودن ما همچنان امیدواریم و این که دولت دست دوستی به سوی هنرمندان دراز کرده امیدوارترمان می‌کند.

حمیدرضا نعیمی دربارهٔ دیدار رئیس جمهور با هنرمندان گفت: دولت تازه در آغاز کار قدم‌های خوبی برای فرهنگ و هنر برداشته است. اما اتفاقات ۸سال قبل آنچنان ضربه‌ای بر بدنه هنر به وجود آورده که به نظر من نه به اندازه ۸سال که به اندازه ۴۰۰سال ضربه خورده‌ایم. بستن شدن خانه سینما، ممیزی‌ها و توجه نکردن به هنر تئاتر مایه آبروریزی، خسران و زشتی است و دیگر یک غفلت که مایه بخشش باشد، نیست.

نعیمی ادامه داد: ما برای دادخواست نرفته بودیم بلکه برای بازخواست رفته بودیم یعنی اینکه همه چیز از اول باید ساخته شود. خوشبختانه فضا با قبل تفاوت داشت و تفاوت در کسی به عنوان رئیس جمهور بود که هم خوب گوش می‌داد و هم خوب فکر می‌کند امیدواریم که با گذشتن از موانع بتواند خوب هم عمل کند و گذشت زمان این را به ما ثابت خواهد کرد چرا که حرف زدن کافی نیست.

این نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر گفت: آقای روحانی خواستار تغییرات است اما حتما موانعی پیش پایش هست چرا که بعضی‌ها دوست ندارند فضا باز در عرصه فرهنگ و هنر وجود داشته باشد. با این همه بنا بر اقتضای انسان بودن، ما همچنان امیدواریم و این که دولت دست دوستی به سوی هنرمندان دراز کرده امیدوارترمان می‌کند.

 

انتهای پیام/
 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.