دست نانوا در دستگاه خمیر ساز گیر کرد

آتش نشانان دست شهروند نانوا را که در دستگاه خمیرسازی نانوایی در عبدل آباد گیر کرده بود آزاد کرده و به ناراحتی وی پایان دادند.

 به گزارش خبرنگارممتازنیوز، ساعت ۸:۱۰ دقیقه صبح امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران در پی اطلاع رسانی شهروندان مبنی بر گیر کردن دست کارگر نانوایی در دستگاه خمیر سازی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۸۱ و نجات ایستگاه ۳۵ را به محله عبدل آباد، خیابان لقمان اعزام کرد. عزیز غلامی نسب(رئیس ایستگاه ۳۵) که به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشت گفت: کارگر نانوایی در حال مرتب کردن خمیر نان در دستگاه خمیرسازی  بود که ناگهان دستان وی در غلتک و محور این دستگاه گیر می کند و هر چه تلاش می کند موفق به خارج کردن دستش نمی شود.
وی افزود: دست وی صدمه دیده و درد شدیدی داشت که آتش نشانان بی درنگ با تلاش و دقت بالا و نیز استفاده از تجهیزات نجات دست آسیب دیده وی را از دستگاه بیرون کشیدند و به امداد گران اورژانس تحویل دادند.
کارشناسان آتش نشانی به اصناف توصیه جدی می کنند که در هنگام کار کردن با دستگاه های مکانیکی و تجهیزات الکترونیکی و برقی ضمن بدست آوردن آشنایی کامل با کارکرد دستگاه، نکات و اصول ایمنی را هنگام کار رعایت کنند./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.