دست ندادن مدال‌ آور ایرانی با “کترین میدلتون” +عکس

خبرگزاری فارس: خودداری ورزشکار ایرانی از دست‌دادن با همسر شاهزاده انگلیسی به هنگام دریافت نشان نقره، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های انگلیسی داشت.
 
«مهرداد کرم زاده» نماینده پرتاب دیسک کشورمان در رقابت‌های دوومیدانی پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن روز یک شنبه توانست با رکورد ۴۴ متر و ۶۲ سانتی متر به مدال نقره دست پیدا کند.

کرم‌زاده در مراسم اهدای مدال  که توسط «کترین میدلتون» همسر شاهزاده ویلیام انگلیسی برگزار شد از دست دادن با وی خودداری کرد که این موضوع بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های انگلیسی و جهان داشت.

روزنامه دیلی‌میل انگلیس نوشت: ورزشکار ایرانی از دست  دادن با دوشس کمبریج (لقب کترین میدلتون) در هنگام اهدای نشان نقره به وی خودداری کرد.

این روزنامه در ادامه با اشاره به اینکه میدلتون به گرمی از سوی برندگان مدال طلا از بریتانیا و برنز از چین مورد استقبال قرار گرفت، افزود: اما هنگامی که نوبت کرم‌زاده برای دریافت نشان نقره رسید، این ورزشکار ۴۰ ساله از دست دادن با میدلتون خودداری کرد و تنها دست‌هایش را بر روی سینه گذاشت.

دیلی‌میل تصریح کرد این رفتار ورزشکار ایرانی به دلیل عرف فرهنگی (احکام شرعی) بوده که تماس بدنی بین مرد با زن نامحرم را ممنوع می‌کند.

این روزنامه افزود: کترین میدلتون نیز دراینباره توجیه شده بود و هنگام اعطای نشان نقره، از بلندکردن دست خود به سمت کرم‌زاده خودداری کرد.

همچنین سایر روزنامه های انگلیسی از جمله «گاردین»، «دیلی تلگراف» و «اکسپرس» نیز با درج تصاویری از مراسم اهدای مدال به بازتاب خبر دست‌ندادن کرم‌زاده با همسر شاهزاده انگلیسی پرداختند.  


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.