دسرهایی استثنائی با طعم شکر و ادویه

۳۰اردیبهشت،

مجله اینترنتی برترین ها

ممتازنیوز:

دیگر دسرها فقط شیرین نیستند. دسرهای امروزی دست پخت سرآشپزهای پیشرو دارای گیاهان معطر، فلفل های تند و نمک فراوان می باشند…

پیتزای سیب در Al Molo، هنگ کنگ

این دسر خوشمزه و کلاسیک آمریکایی که تغییری ایتالیایی یافته است با خامه بادامی و یک قاشق ژله رزماری سرو می گردد در هتل ال مولوی هنگ کنگ سرو می گردد.


کیک با خامه فلفلی در The Dutch، نیویورک

این کیک که با بستنی سفید روسی سرو می گردد آنقدر در نیویورک محبوب شده که در میامی هم درست می گردد. فلفل سیاه در خامه روی کیک تضاد خوشمزه ای با طعم شکلات و شیرینی کیک دارد.


مادلن های زیتون سیاه در Fifth Floor، سانفرانسیسکو

زیتون سیاه وقتی با کمی شکر ترکیب می گردد، شیرینی خاصی مانند بلوبری می یابد. این کیک کلاسیک فرانسوی با بستنی زعفرانی سرو می گردد.


توت فرنگی های فلفلی در Tulio، سیاتل

این دسر تعادلی عالی بین توت فرنگی های شیرین و پنیر خامه ای ماسکارپون ایجاد می کند. کمی فلفل سیاه و سرکه بالزامیک طعم آن را متفاوت می کند.


گنبد مرینگ فندقی در Brasserie Pushkin، نیویورک

در این دسر، مرینگ (نوعی کیک) با بستنی دارچینی، چیپس سیب، دانه های وانیل و مکعب های مارمالاد زعفرانی همراه است. این گنبد مرینگ فندقی یک دسر سبک و خوشمزه است که شبیه جعبه جواهرات است و مهمانان را به کشف گنجینه داخلش دعوت می کند.


کیک پولنتای شکر قهوه ای در Atwood Cafe، شیکاگو

این دسر غنی که با شکر قهوه ای درست می گردد با بستنی وانیلی و پاپ کورن شیرین سرو می گردد. طعم های مختلفی در این دسر وجود دارد و ظاهر آن بسیار زیبا است.


ساندی کورن و بلوبری در Gramercy Tavern، نیویورک

فصل تابستان برای این کافی شاپ فقط یک معنا دارد: فصل بلوبری. هر سال این رستوران دوباره این دسر اعتیادآورش را معرفی می کند. ساندی از بستنی و گردو و کورن و یک مافین تشکیل شده است. روی کل آن هم کارامل ریخته می گردد.


کیک خرما و رزماری با گلابی در Sazerac، سیاتل

خاصیت این کیک تعادل بین شیرینی و طعم داری است. روی این کیک که با گلابی تزئین شده، سسی ریخته می گردد که از شکر و زرده تخم مرغ تشکیل می گردد.


پانا کوتا رازیانه و لیمو Scala’s Bistro، سانفرانسیسکو

طعم رازیانه و لیمو در کنار هم در این دسر بسیار عالی است. پانا کوتا از خامه درست شده است و برای طعم دادن به آن، کنارش رازیانه و لیمو سرو می گردد. توت فرنگی هم می توان در کنارش سرو کرد.


پانا کوتا و سرشیر در Fatty ‘Cue، نیویورک

این کافی شاپ به تلفیق دسرهای آسیایی و تگزاسی معروف است. این پانا کوتا با گل بامیه طعم دار شده است. سرشیر هم به آن طعمی طبیعی می دهد. برای تزئین آن از توت فرنگی استفاده می گردد.


کاتالانای بالزامیک در Scarpetta، نیویورک

این دسر با زردآلو، گردوی ادویه دار و ژله سرو می گردد. ترکیبی عالی از دسر کلاسیک اسپانیایی و کیک هویج کلاسیک آمریکایی و طعم واقعی دسر کلاسیک ایتالیایی.


کورن کاراملی ادویه دار در Craftbar، نیویورک

در این کافی شاپ کورن شیرین سرو می گردد. کمی کورن را با کارامل و فلفل حلبی و فلفل هندی مخلوط کنید.


چاکلت فایو ویز در Congress، آستین

از آنجائیکه یک لایه شکلات هیچ وقت کافی نیست، در این کافی شاپ یک دسر با پنج لایه شکلات سرو می گردد. لایه اول جیاندوجا، لایه دوم کیک کاکائو، لایه سوم گاناش کاراملی، لایه چهارم کاکائو و لایه آخر موس شکلات سیاه است.


کیک وانیلی روغن زیتونی در The Lion، نیویورک

طعم و بافت در این دسر حرف اول را می زنند. کیک وانیلی روغن زیتونی معمولی که همیشه در قالب های کنگره دار پخته می گردد، در این دسر شکل دیگری دارد و با پسته تزئین می گردد.


کائو نیو ماموانگ در Suda Thai، لندن

برنج چسبناک در این دسر طعم شیرینی دارد. کمی انبه هم در کنارش سرو می گردد که یادآور تعطیلات در سواحل تایلند است. یادتان باشد که فصل انبه در ماه های مه و ژوئن است.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.