دسیسه دلال دلار برای ارثیه میلیاردی زن ساده لوح

۲۵خردادماه،

یک دلال دلار با فریب زن ساده لوح ارثیه میلیاردی اش را از چنگش درآورد.
 
به گزارش ایران، اوایل اردیبهشت ماه سال جاری زن جوانی با مراجعه به دادسرای بعثت ادعا کرد مرد شیادی وی را اغفال کرده و با فریب دادن وی دست به کلاهبرداری میلیاردی زده است. این زن ۲۴ ساله به بازپرس پرونده گفت: پس از مرگ پدرم ارثیه زیادی به من و خواهرم رسید. خواهرم ارثیه خودش را به کمک همسرش در یک کار تجاری سرمایه گذاری کرد. من که نمی دانستم با این همه پول و ثروت به جا مانده از پدرم چه کنم با پیشنهاد یکی از دوستانم نیمی از ارثیه ام را در اختیار مردی گذاشتم که ادعا می کرد به تازگی از خارج به ایران برگشته و قصد سرمایه گذاری در یکی از شرکت های معتبر لوازم خانگی را دارد. وی با چرب زبانی توانست اعتماد من را به خود جلب و سرمایه ام را از دستم خارج کند. پس از پیشنهاد کار و شراکت قرار بر این شد تا ۶۰ درصد از سود سرمایه گذاری به من پرداخت شود.
   
هنوز چند ماهی از شراکت من و مرد کلاهبردار نگذشته بود که وی چکی به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان را نزد من آورد و خواست تا آن را نقد کنم، به خاطر اعتمادی که به وی داشتم چک را گرفتم و به بانک رفتم تا آن را نقد کنم. پس از دریافت پول ۴۰ درصد از سود و مزایای آن را به آن مرد پرداخت کردم و بقیه را خودم برداشتم. پس از تقسیم پول هیچگونه رسیدی از وی نگرفتم. این زن گفت: از طریق یکی از دوستانم متوجه شدم سرمایه گذاری در شرکت لوازم خانگی معتبر خارجی همگی دروغی بیش نیست و مسافر خارجی یک کلاهبردار حرفه ای است. گویا وی به صورت غیرقانونی اقدام به خرید و فروش ارز و دلار می کرد و من را مسئول وصول چک ها کرده بود تا چنانچه تحت تعقیب قضایی قرار بگیرد، به دام پلیس نیفتد و گناهش به گردن من بیفتد. زن جوان که همه سرمایه اش را بر باد رفته می دید و از طرفی در برابر اتهام کار غیرقانونی خرید و فروش ارز و دلار قرار داشت از مقامات قضایی خواست با ردیابی مرد فریبکار نه تنها سرمایه اش را به وی بر گردانند بلکه بی گناهی اش در دلالی دلار را ثابت کنند.

بنابر این گزارش با ادعاهای زن جوان و با دستور بازپرس تیمی از ماموران پلیس وارد عمل شدند تا با دستگیری مرد کلاهبردار جزییات ماجرا را آشکار کنند.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.