دشام بر تقویت خط دفاعی تیمش تاکید کرد

    دشام گفت: وجود یک پایگاه و خط دفاعی مستحکم در تیم بسیار ضروری و مهم است و ما نمی توانیم بدون وجود یک خط دفاعی مستحکم در برابر حریفان خود به برد های مستمر دست پیدا کنیم.

وی افزود:استعداد در فوتبال سن خاصی را در برنمی گیرد و به همین منوال تجربه هم یک شبه حاصل نمی شود و باید در طول حضور بازیکنان در رقابتهای مختلف حاصل شود و احساس راحتی و خوشحالی در بین بازیکنان تیم در موفقیت ما تاثیر زیادی دارد و ما در گذشته زندگی نمی کنیم و باید به حال بیاندیشیم و وجود رقابت در بین بازیکنان تیم امری طبیعی است.

وی درباره رافائل واران بازیکن تیمش گفت: رافائل بازیکن جوانی است و او برای تیم بزرگی(رئال مادرید)بازی می کند و او در لالیگا بازیکنان قدرتمند و با کیفیتی روبرو می شود اما نکته منفی درباره وی حضور کمش در زمین در رقابتهای لالیگا بوده است و امیدوارم در فصل آتی این رقابتها فرصت زیادی به وی داده شود و او به تجربه و پختگی لازم برسد.

دشام درباره ایتن کاپوی دیگر بازیکن تیمش گفت: اتین از ظرفیت های بالایی برخوردار است و بازی مقابل اروگوئه فرصت خوبی برای کشف آنچه که می تواند او را در تیم ملی فرانسه به بازیکن موثر تبدیل کند باشد.

گفتنی است تیم های ملی فوتبال فرانسه و اروگوئه در دیداری تدارکاتی روز چهارشنبه به دیدار هم می روند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.