دشان: بیهوده به ژاپن فضا دایم

«دیدیه دشان» ‌که شب گذشته در دیداری تدارکاتی شاگردانش یک بر صفر مغلوب ژاپن، قهرمان آسیا شدند، اظهار داشت: متاسفانه فضای زیادی برای کار به ژاپنی‌ها دادیم. چیزی که نباید در زمین اتفاق می‌افتاد.

فارس – سرمربی «خروس‌های آبی» باخت در دیدار دوستانه و خانگی مقابل «سامورایی‌های آبی»‌ را به دلیل دادن فضا به حریف و کم‌دقتی در استفاده از فرصت‌های گلزنی می‌‌داند.
 
به گزارش آسوشیتدپرس، «دیدیه دشان» ‌که شب گذشته در دیداری تدارکاتی شاگردانش یک بر صفر مغلوب ژاپن، قهرمان آسیا شدند، اظهار داشت: متاسفانه فضای زیادی برای کار به ژاپنی‌ها دادیم. چیزی که نباید در زمین اتفاق می‌افتاد. کسب این نتیجه برای ما ناگوار و ناراحت‌کننده است. اما باید گفت فرانسه هم مقابل حریف آسیایی چندین موقعیت خوب گل خلق کرد.

وی که تیمش سه‌شنبه شب در گروه نهم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۴ در خانه اسپانیا، فاتح اروپا و جهان به میدان می‌رود، پس از شکست خانگی مقابل «سامورایی‌ها» افزود: فکر نکنم مقابل اسپانیایی‌ها صاحب موقعیت‌های زیادی شویم. پس ضروری است ابتدا خوب دفاع کنیم و بعد با تمرکز و دقت زیاد، برخلاف بازی امشب، از موقعیت‌های خود خیلی بهتر استفاده کنیم.

در پیکار انجام شده در پاریس، بازیکنان تحت امر دشان مغلوب گل دقیقه ۸۸ یاسویوکی کونو، مدافع ۲۹ ساله گامبا اوزاکا شدند.

برای خواندن سایر خبرهای ورزشی کلیک کنید 


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.