دشمنان ایران برای نفوذ و تسلط بر کشور جوانان ما را نشانه گرفته اند

به گزارش ایرنا، سردار ‘احمدرضا رادان’ دوشنبه شب در قم در همایش جوانان و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در عصر انتظار گفت: آفت بی خیالی و جدا شدن از ارزش ها از بدترین آفت ها برای جامعه بوده و هیچ کس نباید تصور کند که از ناتوی فرهنگی دشمنان در امان است، زیرا جنگ نرم، تسخیر کننده بعضا کسانی است که مدعی پایداری و پایبندی به ارزش ها هستند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها نسبت به شبیخون و ناتوی فرهنگی دشمنان هشدار داده اند، خاطرنشان کرد: امروز همه دشمنان اسلام و انقلاب برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی متحد شده اند، اما برخی همچنان نسبت به جنگ نرم دشمنان غافل و ناآگاه هستند.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی همچنین تصریح کرد: حکومت اسلامی نسبت به مسایل اقتصادی در جامعه اهتمام ویژه ای داشته و دارای آموزه های بسیار غنی و پرمحتوا است اما اساس حکومت دینی توجه به دین و اعتقادات مردم و معنویت در جامعه بوده از این رو نظام اسلامی هیچگاه نمی تواند نسبت به اعتقادات و فرهنگ دینی مردم بی تفاوت باشد.

وی با اشاره به اهمیت و نقش حجاب و عفاف در سلامت و طهارت فردی و اجتماعی گفت: این مساله باعث هجمه شدید دشمنان به مقوله حجاب و عفاف در جامعه شده و امروز دشمنان با برنامه ریزی های بلندمدت و سرمایه گذاری های کلان به دنبال انحطاط پایه های فکری و فرهنگی و دینی ملت ایران به ویژه جوانان و نوجوانان بوده و ترویج زندگی غربی و بدحجابی را از ملزومات جنگ نرم می دانند.

رادان ضمن انتقاد از بی توجهی و غفلت برخی مردم و مسوولان نسبت به ناتوی فرهنگی دشمنان، خاطرنشان کرد: زمانی بدحجاب ها در جامعه احساس می کردند محیط برای آنها بسیار کوچک است، اما همین عده قلیل بدپوشش ها با سوءاستفاده از غفلت جامعه، می خواهند عرصه را برای متدینین و بانوان محجبه تنگ کنند.

وی تاکید کرد: قطعا نیروی انتظامی و مسوولان امر تحت هیچ شرایطی در بحث مقابله با بدحجابی در جامعه و مبارزه با ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی کوتاه نخواهند آمد، زیرا اگر کوچکترین قصور و کوتاهی انجام شود در برابر شهدای عزیزمان سرافکنده خواهیم بود.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی در پایان با بیان اینکه برای مقابله با بدحجابی در جامعه فقط کارهای سلبی مدنظر نبوده و باید به دنبال فرهنگ سازی در جامعه و تعمیق فرهنگ دینی در میان مردم باشیم، تصریح کرد: همه مردم و مسوولان در هر قشر و جایگاهی که باشند باید برای مقابله با ناتوی فرهنگی دشمنان مسوول و پاسخگو باشند.

ک/۲ ۸۱۴۶ / ۳۸۰/ ۱۹۱۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۱۱۴۵۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.