دشمنان درصدد نابودی عفت عمومی در جامعه اسلامی هستند

حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم روز سه شنبه در دیدار با فرزندان و کارکنان تیپ ۴۰ارتش سراب، با تاکید بر رعایت برخی ضرورت های اجتماعی افزود: ترویج فرهنگ بدحجابی و خدشه دار کردن و از بین بردن عفت عمومی در جامعه اسلامی از جمله تهدیدات دشمنان در ناتوی فرهنگی است.

وی گفت: امروز دشمن با استفاده از شبکه ها و برنامه های مبتذل ماهواره ای و ترویج فرهنگ بی بند و باری، فرهنگ غنی اسلام و جوانان ایران اسلامی را هدف قرار داده است.

وی بر همدلی و همکاری همه دستگاه های فرهنگی در مقابله با این هجمه دشمنان تاکید کرد و افزود: در این راستا نهادهای فرهنگی و تبلیغی باید برنامه های راهبردی اثربخش و مناسب تدوین و اجرا کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه جوانان اساسی ترین نقش را در رشد و شکوفایی آینده نظام دارند، اظهار کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح وسیع ترین عرصه حضور جوانان ایران اسلامی است.

حجت الاسلام آل هاشم با تاکید بر اشاعه و نشر و گسترش مبانی و آموزه های دینی در بین خانواده های کارکنان ارتش افزود: تنها راه عبور از فتنه ها، تبعیت محض از ولایت فقیه، ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار و پرهیز از تجمل گرایی است.

وی گفت: امروز دشمنان از جنگ نظامی مایوس شده و با هجمه های فرهنگی سعی در ایجاد اختلافات قومیتی و مذهبی دارند و با اغفال جوانان در صدد سست کردن بنیان خانواده ها هستند.

۷۲۲۴/۵۸۷/۲۴۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۴۳۹۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.