دشمن با ایجاد تنگنا می‌خواهد ما را خسته کند

حسینی در مراسم تقدیر از کارکنان نمونه وزارت ارشاد:

وزیر ارشاد گفت: دشمن تمام قوای خود را به کار گرفته و همه دست به دست هم داده‌اند تا تحریم و تنگناهایی را ایجاد کنند و تصور می‌کنند که ما خسته می‌شویم اما این بار هم نادم می‌شوند.

به گزارش هنر آنلاین، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که ۲۳ مهر ماه در مراسم تقدیر از کارکنان وزارت ارشاد سخن می‌گفت، ضمن خوش‌آمدگویی به کارمندان این وزارتخانه در ادامه گفت: البته مشکلاتی ایجاد می‌شوند اما ما از آرمان‌ها دست بر نمی‌داریم، در این مرحله ممکن است در وزارت ارشاد هم مشکلات اقتصادی وجود داشته باشد اما خوشبختانه هم در اقدامات سخت‌افزاری و هم در پروژه‌های نرم‌افزاری در وضعیت خوبی قرار داریم.

حسینی خاطرنشان کرد: در بحث سخت‌افزاری به عنوان مثال سالن‌ها و تالارهای چند صد نفره در شهرهای مختلف در حال ساخت است، از نظر نرم افزاری هم اگرچه اعتبارات کاهش زیادی پیدا کرده است اما هیچ یک از برنامه‌های‌مان تعطیل نشده و نخواهد شد. البته باید صرفه‌جویی شود اما هنر مدیران این است که بدون ایجاد لطمه برنامه‌ها به سرانجام برساند.

وزیر ارشاد در پایان سخنانش با اشاره به برخی از فضاسازی‌ها درباره این وزارتخانه اظهار کرد: گاها از کاهی کوه ساخته می‌شود و آنقدر شبهه افکنی می‌شود که برای خواص هم این شبهاتی ایجاد می‌شود، اگر مشکلات و کاستی‌های بوده باید حل شود اما بسیاری از شبهات جنبه واقعی ندارد و بیشتر مسائل تحت تاثیر مسایل سیاسی است.

عبدالمهدی محتاجی رییس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت ارشاد هم در این مراسم درباره کسب رتبه‌ی عالی در شاخص‌های تخصصی و رتبه دوم در شاخص‌های عمومی در میان دستگاه‌های کشور سخنانی را مطرح کرد.

سپس حجت‌الاسلام محمدی معاون جدید قرآن و عترت وزارت ارشاد درباره مقام انسان سخنرانی کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به لزوم توجه به جنگ نرم در معاونت‌های مختلف وزارت ارشاد اشاره کرد.

 در پایان این مراسم، سید محمد حسینی، حسین فداکار، اسماعیلی و حجت‌الاسلام محمدی از کارکنان برگزیده و نمونه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر کردند.

در این بخش، سازمان حج و زیارت رتبه برتر را کسب و به عنوان سازمان برگزیده وزارت ارشاد به ریاست جمهوری معرفی شد.

در پایان این مراسم کارمندان نمونه وزارت ارشاد تقدیر شدند.

پایان پیام/


آخرین اخبار
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.