دشمن در صدد منزوی کردن کاندیدای اصلح در انتخابات است

نقدی :

ایران > انتخابات
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن با جنگ روانی، بازی مذاکرات و بعضی طرح‌های ضدامنیتی به دنبال منزوی کردن کاندیدای اصلح و ترویج ضعیف‌ترین کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ است.

به گزارش ایرنا، سردار محمدرضا نقدی، شنبه ۱۷ فروردین ماه در جمع کارکنان ستاد سازمان بسیج مستضعفین با بیان این مطلب گفت: در فرهنگ عمومی کشور با شنیدن واژه حماسه در اذهان همه مردم، بلافاصله واژه بسیج تداعی می‌شود و همگان بسیج را به عنوان طلایه‌دار حماسه‌سازی ملت ایران می‌شناسند.

وی افزود: جا دارد که در این فراخوان باز هم بسیج در حماسه‌سازی پیشتاز و خط‌شکن باشد و ظرفیت بالای ملت را در حماسه‌سازی اقتصادی نشان دهند. بسیج، خط‌شکن حماسه سیاسی و اقتصادی است. هر واحد بسیج بلکه هر فرد بسیجی در چنین موقعیتی باید با برشماری توانایی‌ها و فرصت‌های خود نقش خویش را در این حماسه‌آفرینی تعریف کند.

وی با بیان اینکه امروز با عرصه‌ای بسیار حساس‌تر و مهم‌تر از دوران دفاع مقدس مواجه هستیم، گفت: هر بسیجی، هر پایگاه بسیج، هر حوزه بسیج، هر ناحیه بسیج، هر قشر بسیج؛ خوب به صحنه نگاه کند و ببیند در این صحنه چه نقشی را می‌تواند ایفا کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه هیچ‌کس نباید منتظر دستور باشد، گفت: دستور حماسه‌آفرینی سیاسی و حماسه‌آفرینی اقتصادی صادر شده است. حماسه‌آفرینی نیازمند شور است و شعور؛ هر دو را باید توأم به کار گرفت، سستی و تعلل و غفلت و در مقابل ضعف هوشیاری و تفکر، آفت انجام وظیفه در این صحنه است.

وی با بیان اینکه ملت ما همچون دفاع مقدس از این جبهه هم با سربلندی و موفقیت خارج خواهد رفت، افزود: افتخار بیشتر در دنیا و آخرت نصیب کسانی خواهد شد که موقعیت خود را در این صحنه، خوب بشناسند و وظیفه خود را به نحو شایسته انجام دهند.

نقدی با یادآوری طرح‌های روانی گسترده دشمن که به منظور جلوگیری از تحقق حماسه سیاسی تدارک دیده است، خاطرنشان کرد: دشمن همه رسانه‌ها و دستگاه‌های سیاسی و جامعه خود را به حال آماده‌باش درآورده و علاوه بر جنگ روانی، بهره‌گیری از شرایط مذاکرات هسته‌ای و حتی اقدامات ضدامنیتی مانند فتنه ۸۸ را در برنامه خود دارد و همه توان خود را برای اخلال در انتخابات یا هر چه سردتر کردن حضور به میدان آورده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حداقل نتیجه‌ای که دشمن می‌خواهد بگیرد منزوی کردن کاندیدای اصلح و ترویج ضعیف‌ترین کاندیدا است. خواسته آنها این است که ضعیف‌ترین و زاویه‌دارترین فرد روی کار بیاید تا شاید بتواند در زورآزمایی‌های سیاسی و اقتصادی بر او غلبه کند.

وی با بیان اینکه حماسه سیاسی بزرگ ما، برگزاری انتخاباتی امن، آرام، باشکوه و با حضور حداکثری است، خاطرنشان کرد: انقلابی‌ترین، کارآمدترین و همراه‌ترین رییس جمهور نیز کسی است که همراه با ارزش‌های انقلاب اسلامی و در خط امام راحل و امام حاضر است.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.