دشمن در فتنه‌انگیزی علیه ملت ایران ناکام خواهد ماند

۲۲خردادماه،

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمن در فتنه‌انگیزی علیه ملت ایران ناکام خواهد ماند و مردم هوشیار ایران اسلامی با حضور هدفمند خود در پای صندوق‌های رأی، پیروزی دیگری را برای کشور رقم خواهند زد.

سردار “سید مسعود جزایری” در گفتگو با خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نام‌گذاری امسال اظهار داشت: نیروهای مسلح در اندازه خود سهم قابل ملاحظه‌ای در تحقق شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی دارند.

وی دربارهٔ نقش نیروهای مسلح کشور در تحقق حماسه اقتصادی گفت: در امر حماسه اقتصادی توجه اصلی به تولیدات داخلی و پرداختن به امر صرفه‌جویی معطوف شده است که در این زمینه نیروهای مسلح، اقدامات و برنامه‌های مناسبی را در دستور کار خود دارند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح همچنین در خصوص حماسه سیاسی و نقش نیروهای مسلح در تحقق آن عنوان کرد: در مسئله مربوط به حماسه سیاسی نیز مجموعه نیروهای مسلح و بسیج با انگیزه و هوشمندی، از یک سو وظیفه قانونی خود در امر انتخابات را انجام می‌دهند و از سوی دیگر با انتخاب فرد اصلح، نسبت به انقلاب انجام وظیفه خواهند کرد.

سردار جزایری بصیرت‌افزایی را عاملی مهم در انتخاب اصلح از سوی مردم و همچنین نیروهای مسلح دانست و افزود: از جمله اقداماتی که در نیروهای مسلح صورت می‌گیرد بصیرت‌افزایی است؛ در این زمینه بخش‌های فرهنگی و سیاسی نیروهای مسلح و بسیج، کار گسترده‌ای دارند و بدون ورود در موضوع مصداق فرد اصلح، مؤلفه‌ها و شاخص‌های فرد اصلح را مورد تبیین قرار می‌دهند.

وی در ادامه با اشاره به تأثیرات نظام جمهوری اسلامی بر معادلات منطقه گفت: جمهوری اسلامی ایران یک قدرت بزرگ است و این قدرت، دشمنانی دارد که در عرصه‌های سخت و نرم در حال نزاع با ما می باشند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تحرکات و اقدامات دشمنان علیه ملت ایران افزود: دشمن تلاش می‌کند فرصت‌های نظام را به تهدید و آسیب مبدل کند، که از جمله این فرصت‌ها انتخابات ریاست جمهوری است، اما قطعاً ملت ایران اجازه این کار را به دشمن نخواهد داد.

سردار جزایری به تجارب نیروهای انقلاب از فتنه ۸۸ اشاره کرد و گفت: با توجه به تجارب حاصل شده، معتقدم که دشمن در فتنه‌انگیزی علیه ملت ایران ناکام خواهد ماند و مردم هوشیار ایران اسلامی با حضور هدفمند خود در پای صندوق‌های رأی، پیروزی دیگری را برای کشور رقم خواهند زد.

وی در پایان، مشارکت هر چه بیشتر مردم در انتخابات را امری مهم دانست و خاطرنشان کرد: مشارکت مردم حکم بازدارندگی را برای نظام دارد و بر این اساس هر اندازه مشارکت مردم بیشتر باشد، توان تهاجمی دشمن کمتر خواهد شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.