دشمن هم در مورد نتیجه انتخابات و هم در اصل مشارکت مردم شکست خورد

ایسنا/خراسان رضوی امام جمعه مشهد با تقدیر از حضور مردم در انتخابات گفت: دشمن هم در مورد نتیجه انتخابات و هم در اصل مشارکت مردم شکست خورد.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی با صدور پیامی، از حضور مجاهدانه و حماسه‌آفرین مردم در انتخابات ۱۴۰۰ قدردانی کرد، متن این پیام به شرح ذیل است:

بعد از مبارک باد دهه کرامت و تقارن میلاد امام هشتم (علیه‌السلام)، این حماسه‌آفرینی در روز انتخابات را خدمت مردم پایمرد پای ستون خیمه این انقلاب و اهالی رسانه تبریک عرض می‌کنم.

دو تبریک به مردم عرض می کنم، تبریک اول موفقیت مردم در یک عمل صالح بر حسب آنچه خداوند در آیه ۱۲۰ سوره مبارکه توبه می‌فرماید «مردم قدم در نقطه‌ای گذاشتند که کفار به غیض، غضب و خشم آمدند، این عمل صالح برای این‌ها نوشته شده»، توفیقی که برای عمل صالح پیدا کردند، خدمت همه عزیزان تبریک عرض می‌کنم.

تبریک دوم، شکست دشمن هست که خوشبختانه در این مرحله نیز دشمن به شکست فاحشی مبتلا شد چون از مدت‌ها قبل برای روز انتخابات برنامه‌ریزی داشتند، فعالیت‌ها کردند، اقدامات گسترده رسانه‌ای انجام دادند که این انتخابات در کشور بی‌رنگ و بو اجرا شود و نتیجه مثبتی نداشته باشد، این‌ها هم در مورد نتیجه انتخابات و هم در اصل مشارکت مردم شکست خوردند.

شادی وسرور این شکست دشمن از موفقیت در اصل این عبادت برای ما بیشتر هست که الحمدلله مردم حماسه آفریدند و سرنوشت مردم به دست خود مردم رقم خورد، بالاتر از آن، این‌که دشمن مردم شکست خورد، دشمنان امت ورشکسته شدند و این بار نیز مثل ده‌ها و صدها موردی که علیه ما توطئه داشتند، توطئه‌شان نقش بر آب شد، شیطنت‌شان خاک و خاکستر شد و ما پیروز شدیم.

بر این نعمت خدا را شکر می‌کنیم که از عنایات ذات مقدس پروردگار است و از آثار معجزه‌آسای سرانگشت وجود مقدس امام زمان (علیه‌السلام) از پس پرده غیبت است و در مرتبه دوم، از ایمان، دین‌مداری و انقلابی بودن مردم‌مان تشکر می‌کنیم که ایستادگی‌شان پای این انقلاب در حدی قرار گرفته که هرجا دشمن برای ایجاد توطئه به میدان آمد، مردم ما بودند که با مجاهدات و حماسه‌آفرینی‌شان دشمن را ناامید کردند.

تشکر می‌کنیم از این حرکت عظیم و مجاهدات ذی‌قیمتی که مردم ما انجام دادند؛ امیدواریم این مجاهدات و فداکاری‌های مردم به‌عنوان یک عرض ارادت ارزشمند مورد توجه خاص امام هشتم (علیه‌السلام) قرار بگیرد و همه ما از سفره رأفت ایشان بهره‌مند بشویم.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.