دعوایی بین نکونام و رحمتی نمی بینیم/ ۳ امتیاز ملوان را فدای دربی نمی کنیم

۲۷م دیماه ،

حسن اشجاری در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی مقابل مس کرمان انجام دادیم. مس برخلاف آنچه فکر می کردیم هجومی بازی می کرد و کار ما را سخت کرد اما در کل بازی خوبی بود و توانستیم ۳ امتیاز حساس و مهم این بازی خانگی را کسب کنیم و جایگاهمان در صدر جدول را تثبیت کنیم.
مدافع تیم فوتبال استقلال افزود: فرهاد مجیدی بعد از مدت ها در این بازی برای استقلال به میدان رفت. اولین نقطه مثبت حضور مجیدی این بود که تماشاگران به استادیوم آمدند و بیشترین حضور را در نیم فصل دوم و جام حذفی برای استقلال شاهد بودیم.
فرهاد مجیدی هم به لحاظ فنی تاثیر مثبتی روی تیم ما دارد و هم از نظر روحی وزنه خوبی برای استقلال است.وی در ادامه گفت: استقبال هواداران از این بازی نسبت به بازیهای قبلی بهتر بود. البته آنطور که ما انتظار داریم نبود اما بازهم خوب بود. وقتی بازیها را وسط هفته می گذارند، همین مشکلات هم پیش می آید. بازی های ما را معمولا روز دوشنبه ساعت ۳ بعد از ظهر می گذارند و همین تعداد تماشاگری هم که می آیند بسیار زحمت می کشند و واقعا از آنها ممنون هستیم.
مدافع تیم استقلال اظهار داشت: این روزها همه به دعوای نکونام و رحمتی بسیار می پردازند و هر روز در این رابطه صحبت می گردد اما من دعوایی بین آنها نمی بینم و هیچ مشکلی بین رحمتی و نکونام نیست.
اشجاری تصریح کرد: بازی بعدی ما با ملوان در انزلی است. ملوان تیم سابق من است اما ۱۰ سال قبل آنجا بودم و در ملوان بازی می کردم. الان بازیکن تیم استقلال بوده و دنبال ۳ امتیاز این بازی هستم. ما صدرنشین لیگ هستیم و تلاش می کنیم تا با پیروزی در انزلی جایگاهمان را در جدول محکم تر کنیم و به صدرنشینی مان در لیگ ادامه بدهیم.
وی در ادامه گفت: ملوان در حال حاضر شرایط بدی دارد و همین مسئله کار ما را سخت می کند. ملوان برای خارج شدن از شرایطی که دارد، با تمام قوا به مصاف ما می آید و به دنبال نتیجه است. بازی کردن در انزلی سخت است و انگیزه بازیکنان ملوان کار ما را سخت تر می کند چون آنها برای خروج از وضعیتی که دارند فقط و فقط به دنبال برد ۳ امتیاز می باشند تا شرایط بهتری را به دست بیاورند اما تیم ما هم دنبال این کار است که به صدرنشینی اش در لیگ ادامه بدهد تا با پیروزی مقابل ملوان با روحیه خوبی به استقبال دربی برویم.
وی افزود: محال است که ۳ امتیاز بازی با ملوان را فدای دربی کنیم. بازیکنان استقلال به هیچ وجه در بازی با ملوان به محرومیت و مصدومیت فکر نخواهند کرد و اصلا دنبال این مسئله نیستیم چون دوران این مسائل قبل و فقط به ۳ امتیاز بازی با ملوان فکر میکنیم چون هر بازی ۳ امتیاز دارد و امتیازات تمام بازیها مهم است و اگر می خواهیم به هدف مان برسیم ، در تمام بازیها باید دنبال برد و کسب ۳ امتیاز باشیم.
اشجاری در پایان گفت: دربی بازی مهمی است و سعی می کنیم با روحیه بالا به استقبال این بازی حساس برویم. اگر ملوان را ببریم روحیه تیم بالا می رود و می توانیم در دربی هم موفق باشیم به همین سبب با تمام توان به مصاف ملوان می رویم تا با پیروزی در این دیدار با روحیه و انگیزه ای بالا به مصاف پرسپولیس در دربی برویم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.