دعوتنامه اپل برای مراسم ۲۳ اکتبر (۲ آبان)

cachefile 870 3 دعوتنامه اپل برای مراسم 23 اکتبر (2 آبان)

کمپانی اپل با ارسال دعوتنامه ای برای برخی از رسانه های فناوری و منابع خبری از آنها دعوت نمود تا در مراسمی که در روز سه شنبه ۲۳ اکتبر ۲۰۱۲ (۲ آبان ) در California Theatre شهر سان خوزه برگزار می شود شرکت نمایند.

بدین ترتیب همانطور که پیش از این نیز حدس زده می شد به نظر می رسد که آیفون ۵ آخرین محصول معرفی شده اپل در سال ۲۰۱۲ نخواهد بود و این کمپانی قصد معرفی محصولات دیگری را پیش از پایان سال دارد.

گمانه زنی ها حاکی از آن است که اپل در این مراسم از آی پد مینی — که انتظار می رود آی پدی در ابعاد کوجکتر از آی پد جدید و با صفحه نمایش ۷ اینچی (و یا کمی بزرگتر) باشد — رونمایی کند. چنین محصولی رقیب مستقیم تبلت Nexus 7 گوگل (که کمپانی ایسوس سازنده آن است)، تبلت Kindle Fire HD آمازون و دیگر تبلت های ۷ اینچی بازار — نظیر تبلت Galaxy Tab 2 7.0 سامسونگ — خواهد بود.

اپل که معمولاً در دعوتنامه های خود اشاره های ظریف و غیر مستقیمی به محصولاتی که معرفی خواهند شد می نماید، این بار جمله “We’ve got a little more to show you” را به کار برده و شاید کلمه “little” نیز به طور غیر مستقیم اشاره به کوچک بودن محصولی که معرفی خواهد شد (در مقابل محصولات هم خانواده قبلی) داشته باشد، که با گمانه زنی های مربوط به عرضه آی پد مینی سازگار است.

apple invitation october 23 دعوتنامه اپل برای مراسم 23 اکتبر (2 آبان)

ساعاتی پیش از آنکه این دعوتنامه توسط اپل برای رسانه ها ارسال گردد مایکروسافت نیز قیمت تبلت های Surface RT خود را — که از ۴۹۹ دلار آغاز می گردد — منتشر نمود و بدین ترتیب با ورود مایکروسافت به میدان باید انتظار رقابتی سخت تر از گذشته را میان تولید کنندگان تبلت داشته باشیم.

لازم به ذکر است که برخی شایعات محافل فناوری حکایت از معرفی محصولاتی دیگر — نظیر مک بوک ۱۳ اینچی با صفحه نمایش رتینا — در کنار آی پد مینی دارد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.