دعوت‌نامه‌ای از وزیر کشور دریافت نکردم

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به نشست وزیر کشور با احزاب گفت: هنوز دعوت‌نامه‌ای برای نشست با وزیر کشور دریافت نکرده‌ام.

“محمدرضا باهنر” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره حضور در نشست “عبدالرضا رحمانی‌فضلی” با احزاب و گروه‌های سیاسی، اظهار داشت: از این نشست اطلاع دارم اما تاکنون دعوت‌نامه‌ای از سوی وزیر کشور دریافت نکرده‌ام.

گفتنی است؛ قرار است وزیر کشور پیرامون جایگاه احزاب و گروه‌های سیاسی در کشور نشستی با بسیاری از تشکل‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب و معتدل برگزار کند، تاکنون این وزارتخانه درباره دعوت از احزاب برای حضور در این جلسه به صورت مصداقی وارد عمل نشده است.

به گفته قائم‌مقام وزیر کشور این وزارت‌خانه درباره تشکیل این جلسه هیچ‌گونه نگاه جناحی نداشته و ندارد، لذا از همه احزاب اصلاح‌طلب و اصولگرا که در چارچوب قانون اساسی فعالیت کرده و شناسنامه‌دار هستند برای حضور در این جلسه دعوت خواهد شد.

امیری تاکید کرده که دبیران احزاب می‌توانند در این جلسه حضور بیایند و یا نماینده‌ای را که سابقه حضور در حزب متبوع‌شان را دارد برای جلسه با رحمانی فضلی به وزارت کشور معرفی کنند.

پیگیری اصحاب رسانه نشان می‌دهد، تاکنون به غیر برخی احزابی که نام آشنایی ندارند، احزاب شناسنامه‌داری همچون مؤتلفه برای این نشست دعوت نشده‌اند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.