دعوت از دانشجویان و جوانان برای استقبال از تیم مذاکره کننده ایران

شوراییی به نام تدبیر و امید نسل امروز(توانا) با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک امضای توافقنامه میان ایران و ۱+۵ از دانشجویان و جوانان دعوت کرد تا در مراسم استقبال از وزیر امور خارجه در فرودگاه مهرآباد حضور یابند.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز، شوراییی به نام تدبیر و امید نسل امروز(توانا) با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک امضای توافقنامه میان ایران و ۱+۵ از دانشجویان و جوانان دعوت کرد تا در مراسم استقبال از وزیر امور خارجه در فرودگاه مهرآباد حضور یابند.

متن این بیاینه به شرح زیر است:

«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

ملت بزرگ ایران با شور و شعور در کنار مقاومت و مداومت در مطالبات بر حق خود بار دیگر حماسه آفریدند. ملت ایران با انتخاب نماینده خود حسن روحانی و قرار دادن وی در راس امور کشور شاهد به ثمر رسیدن این انتخاب آگاهانه و مدبرانه بود.

توافق عزتمندانه هسته‌یی جمهوری اسلامی ایران با دولت‌های بزرگ جهانی در راستای حفظ حقوق هسته‌یی و کاهش مطالبات جامعه بین‌المللی است و نشان از درایت و تدبیر این دولت برخاسته از آرای مردم دارد. ان‌شاء الله حلاوت این پیروزی‌ها در کام ملت مسلمان ایران تداوم یابد.

ضمن عرض تبریک به برداشته شدن این گام بزرگ و پیروزی مدبرانه در برابر دسیسه مکاران و خبیثان از جمله رژیم صهیونیستی، این واقعه غرورآفرین ملی را به رهبر انقلاب و رییس‌جمهور تبریک و تهنیت می‌گوید.

بر همین اساس این شورا از همه دانشجویان و جوانان حامی دولت و نظام دعوت می‌کند تا در مراسم استقبال از دکتر ظریف این یار خستگی‌ناپذیر انقلاب در فرودگاه مهرآباد حضور به هم برسانند.

باشد که سپاس ما از یاران صادق انقلاب و نظام سبب نشاط و بالندگی ملی و توفیقات روزافزون ملت باشد.

منبع : ایران خبر


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.