دعوت از دبیران کل احزاب برای حضور در جلسه مشترک با وزیر کشور

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

قائم‌مقام وزیر کشور گفت: از دبیران کل احزاب کشور که در چارچوب قانون اساسی فعالیت کرده و شناسنامه‌دار هستند برای حضور در جلسه با وزیر کشور دعوت خواهد شد.

“حسینعلی امیری” قائم‌مقام وزیر کشور در گفتگو با خبرنگار دولت ممتاز نیوز، درباره گمانه‌زنی‌های برخی از رسانه‌های خبری مبنی بر حضور سیدمحمد خاتمی در جلسه احزاب با عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور گفت: این وزارتخانه درباره دعوت از احزاب برای حضور در این جلسه به صورت مصداقی وارد عمل نشده و تنها قرار است در این نشست جایگاه احزاب با حضور وزیر کشور مورد بررسی قرار گیرد.

وی در ادامه افزود: وزارت کشور درباره تشکیل این جلسه هیچ‌گونه نگاه جناحی نداشته و ندارد لذا از همه احزاب اصلاح‌طلب و اصولگرا که در چارچوب قانون اساسی فعالیت کرده و شناسنامه‌دار هستند برای حضور در این جلسه دعوت خواهد کرد.

قائم‌مقام وزیر کشور با بیان اینکه وزارت کشور از دبیران کل احزاب برای حضور در این جلسه دعوت می‌کند، اظهار داشت: دبیران احزاب می‌توانند در این جلسه حضور بیایند و یا نماینده‌ای را که سابقه حضور در حزب متبوع‌شان را دارد برای جلسه با رحمانی فضلی به وزارت کشور معرفی کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.