دعوت از رئیس جمهور برای حضور در مجمع سالانه اتحادیه

فروردین ۱۴۰۳

جامعه اسلامی دانشجویان طی نامه‌ای با اعلام برگزاری اولین مجمع نمایندگان این اتحادیه در روزهای ۲۴ تا ۲۶ مهرماه در محل دفتر مرکزی این اتحادیه، از رئیس جمهور دعوت کرد تا در این نشست حضور یابد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در نامه جامعه اسلامی دانشجویان خطاب به رئیس جمهور آمده است: جریان‌های دانشجویی باعنوان مجموعه‌های گفتمان‌ساز و مستقل از جناح بندی‌های حزبی و ناظر به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی همیشه به عنوان چشم بیدار جامعه موذن ملت و گوش شنوای مسئولان،نقش تاثیر گذار و بی بدیلی را در پیگیری و تداوم آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی ایفا نموده است که همواره مورد تایید و عنایت ویژه مقام معظم رهبری نیز یوده است.

در ادامه نامه آمده است: اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیش از ۵۰ دفتر دانشگاهی در کشور و با سابقه‌ای ۲۵ ساله و حضوری اثر گذار در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی که با عنوان بزرگترین تشکل دانشجویی کشور شناخته می‌شود سالانه حداقل شش مجمع هماهنگی بین دفاتر کل کشور برگزار می‌کند و در این مجامع مسائل ملی و منطقه ای را مورد بررسی وتحلیل قرار می‌دهد.

در ادامه با اشاره به برگزاری اولین مجمع این تشکل دانشجویی در سال تازه، تصریح شده است: برگزاری اولین مجمع نمایندگان اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در سال تحصیلی تازه در تاریخ های ۲۴، ۲۵ و ۲۶مهرماه در محل دفتر مرکزی این اتحادیه در تهران برگزار می گردد.

جامعه اسلامی دانشجویان در نامه خود خطاب به رئیس جمهور آوردند: بحث وتبادل نظر پیرامون مسائل خارجی و اهمیت غیر قابل انکار حضور مسؤلین بلند پایه نظام در جمع فعالین و نخبگان دانشجویی از شما می‌خواهیم برای آگاهی بخشی، بصیرت افزایی و پاسخ به سوالات جامعه دانشجویی در یکی از تاریخ‌های ذکرشده در این محفل دانشجویی حضور یابید.

در پایان نامه آمده است: جلسه فوق الذکر با حضور دبیران و اعضای شورای مرکزی دفاتر و اعضای شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور برگزار می‌شود وبی شک حضور رئیس جمهور در این مجمع و بهره مندی این اعضا از فرمایشات ارزشمند وی بسیار ضروری و اثر بخش خواهد بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.