دعوت از سعید جلیلی برای سخنرانی در مجمع جامعه اسلامی دانشجوان

اردیبهشت ۱۴۰۳

دبیر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: از “سعید جلیلی” عضو تشخیص مصلحت نظام دعوت شده تا پیرامون دستاوردهای هسته‌ای و مسائل جاری کشور در ادامه مجمع جامعه اسلامی دانشجویان روز جمعه سخنرانی کند.

“علی پهلوان” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه مجمع ماهانه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ۲۱ و ۲۲ آذرماه برگزار می‌شود، اظهار داشت: این مجمع صبح پنج‌شنبه آغاز و در ظهر جمعه پایان می‌یابد.

وی با بیان اینکه از اساتید و مسئولان برجسته برای حضور در این مجمع دعوت شده است، تصریح کرد: موضوع سخنرانی پنج‌شنبه با عنوان “اسلام ناب” بوده که از “محمدصادق کوشکی” عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و “علیرضا زاکانی” نماینده مجلس شورای اسلامی برای حضور یکی از آن‌ها در این مجمع دعوت خواهد شد.

دبیر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان مطرح کرد: مناظره‌ای با موضوع “بررسی فراز و فرود توجه به ارزش‌های انقلاب اسلامی در دولت‌های بعد از انقلاب” با حضور یکی از اعضای دفتر تحکیم وحدت اسلامی و “عبدالصالح جعفری” دبیر کل اسبق جامعه اسلامی دانشجویان برگزار می‌شود.

پهلوان ابراز داشت: توضیحاتی دربارهٔ مباحث تشکیلاتی توسط “علی جوادی” دبیر کل اسبق جامعه اسلامی دانشجویان برای اعضاء ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از “سعید جلیلی” عضو تشخیص مصلحت نظام دعوت شده تا پیرامون دستاوردهای هسته‌ای و مسائل جاری کشور در ادامه مجمع جامعه اسلامی دانشجویان روز جمعه سخنرانی کند که حضور وی هنوز قطعی نیست.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.