دعوت از کاندیداهای ریاست‌جمهوری به فراکسیون رهروان ولایت در سال آینده/ رهروان برای دعوت از کاندیداها بسته عمل نمی‌کند

۲۶م اسفند ،

عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، با بیان‌اینکه مجمع عمومی این فراکسیون در سال آینده با کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری دیدار و جلسه خواهد داشت، گفت: فراکسیون در دعوت از کاندیداها از جمله کاندیداهای اصلاح‌طلب بسته عمل نخواهد کرد.

“اسماعیل جلیلی” نماینده مردم مسجد‌سلیمان، لالی و هفتگل در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران دربارهٔ آخرین فعالیت‌های انتخاباتی “فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت”، گفت: مدتی است که بحث انتخابات ریاست جمهوری در جلسات فراکسیون رهروان مطرح می‌شود، تا برای ورود به انتخابات برنامه‌ریزی‌ها به‌صورت منسجم و هماهنگ پیگیری شود.
 
وی ادامه داد: در این راستا مجمع‌عمومی فراکسیون، مسئولیت را به شورای مرکزی تنفیذ نموده، تا شاخص‌ها را بررسی کند و از نامزدهایی که اعلام کاندیداتوری کرده‌اند و فعال می باشند، دعوت کند تا در جلسات مجمع‌عمومی برنامه‌ها، دیدگاه‌ها و رویکرد دولت پیشنهادی خود را مطرح کنند.
 
این عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون رهروان ولایت با بیان اینکه این دعوت‌ها از پس از تعطیلات رسمی عید نوروز آغاز خواهد شد، اظهار داشت: در اولین جلسات گمان می‌کنم، حدود ۴ تا ۵ کاندیدا  را دعوت کنیم، چراکه فعلاً اشخاص چندانی به‌صورت فعال وارد این عرصه نشده‌اند و تنها در حد اعلام کاندیداتوری در صحنه می باشند.

 جلیلی در خاتمه خصوص دعوت از کاندیداهای اصلاح‌طلب نیز گفت: راجع به این موضوع، شورای مرکزی فراکسیون باید تصمیم‌گیری کند، اما به گمانم فراکسیون در این‌باره بسته عمل نمی‌کند و احتمالا دعوت از کاندیداهای غیر‌ اصولگرا نیز در برنامه‌های این فراکسیون  وجود دارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.