دعوت از کاندیداها در دانشگاه‌ها با هدف شفاف‌سازی افکار عمومی صورت می‌گیرد

۰۷خردادماه،

“مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی” گفت: دعوت از کاندیداها در دانشگاه‌ها از سوی تشکل‌های دانشجویی به منظور طرح ایده و ارائه برنامه‌های مختلف از سوی آنها با هدف روشنگری افکار عمومی و دانشجویان صورت می‌گیرد.

“مصطفی ملائی” در  گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ  نقش تشکل‌های دانشجویی در خلق حماسه سیاسی کشور، اظهار داشت: تشکل‌های دانشجویی و نحوه فعالیت آنها در دانشگاه‌ها، تجلی حضور در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور به حساب می‌آیند.

مسئول بسیج دانشگاه علامه طباطبایی افزود: دانشجویان در حوزه‌های مختلف به منظور تشویق دیگر اشخاص برای حضور موثر در صحنه، وارد فعالیت‌های مختلف سیاسی، اجتماعی در چارچوب قانون و نظام می‌شوند.
 
ملائی افزود: دعوت از کاندیداها در دانشگاه‌ها از سوی تشکل‌های دانشجویی به  منظور طرح ایده و ارائه برنامه‌های مختلف از سوی کاندیداها با هدف روشنگری افکار عمومی و دانشجویان صورت می‌گیرد.

وی بیان داشت: تشکل‌های دانشجویی فعالیت‌های خود را براساس منویات “رهبری” با هدف هدایت دانشجویان به سوی پایبندی بیشتر به نظام و آرمان‌های انقلاب برناهه‌ریزی می‌کتتد.

این فعال دانشجویی با اشاره به وجود آزادی بیان و اندیشه در دانشگاه‌ها تصریح کرد: هیچ‌گاه طوری عمل نکردیم که دانشجویان مجبور به پنهان کردن ایده‌های خود شوند و ساکت بمانند، بلکه به دلیل امنیت کامل در دانشگاه‌ها، دانشجویان به بیان نظرات خود می‌پردازند و اگر سوء‌برداشتی نسبت به مجموعه‌ی‌ بسیج یا نظام داشته‌ باشند، به راحتی برطرف می‌شود.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.