دعوت از ۱۹ بازیکن به اردوی تیم ملی / بازیکنان ملی باید گذرنامه بدست در تمرین حاضر شوند!

ازسوی کارلوس کروش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، ۱۹ بازیکن به فاز اول تمرینی تیم ملی برای دو دیدار برابر ازبکستان و قطر دعوت شدند.

بیانیه مطبوعاتی زیر به همین منظور صادر شده است:

جام جهانی‌ ۲۰۲۲ برزیل

بازی‌های مقدماتی

ازبکستان – ایران   ۱۴ خرداد

ایران – قطر    ۲۳ خرداد

طبق توافق کارلوس کروش با مسئولان فدراسیون فوتبال (رئیس فدراسیون، و رئیس سازمان لیگ)، سر مربی تیم ملی‌ روز شنبه مطالب زیر را اعلام کرد:

(۱)   فهرست۱۹ بازیکن، از ۲۸ نفر، برای فاز اول اردوی تمرینی که قرار است از ۲۵ اردیبهشت ماه در تهران آغاز شودد. این ۱۹ بازیکن می بایست روز دوشنبه قبل از ساعت ۱ بعد ازظهر با در دست داشتن گذرنامه در هتل آزادی تهران حضور یابند و خود را به کادر فنی معرفی کنند. اسامی بازیکنان به این شرح است:

حسین ماهینی، شهاب گردان، پیام صادقیان، محمد قاضی (ذوب آهن)

محسن فروزان، احسان حاج صافی، قاسم حدادی فر، محمد ابراهیمی (تراکتورسازی)

شجاع خلیل زاده، قاسم دهنوی، احمد حسن زاده، (مس کرمان)

ابراهیم کریمی‌ (راه آهن)

رضا حقیقی‌ (فجر)

کریم انصاریفرد (سایپا)

علیرضا حقیقی‌ (روبین کازان)

محمد رضا خلعتبری (الوصل)

پژمان نوری (الامارات)

هادی عقیلی(العربی)

جواد نکونام(اوساسونا)

(۲) اسامی ۸ بازیکن دیگر که در تیمهای حاضر در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند (استقلال، پرسپولیس و سپاهان) در تاریخ ۲۷ اردیبهشت، پس از اتمام آخرین بازی مرحلهٔ گروهی، اعلام می شود. این بازیکنان می بایست پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت در محل اردوی تیم ملی‌ در هتل آزادی حضور یابند.

(۳) فهرست نهایی ۲۴ نفر، برای سفر به استانبول؛ بعد از بازی برنامه ریزی شدهٔ دوستانه، در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد. این نفرات در فاز دوم اردوی تمرینی، که در ترکیه انجام می شود شرکت خواهند کرد. تیم ملی‌ در روز اول خرداد ماه به مقصد ترکیه حرکت خواهد کرد.

(۴) در پایان اردوی ترکیه ، تیم ملی ایران در روز ۱۲ خرداد ماه، برای انجام بازی اول مرحلهٔ نهایی دورهٔ مقدماتی جام جهانی‌ در مقابل ازبکستان، استانبول را به مقصد تاشکند ترک خواهد کرد.

(۵) بلافاصله پس از انجام بازی روز ۱۴ خرداد ماه مقابل ازبکستان، تیم ملی‌ با یک پرواز چارتر به تهران بازمی گردد، و به ادامهٔ تمرینات برای بازی مقابل قطر می پردازد.

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.